sobota, 17 listopada 2012

Zachodzące słońce i lawenda

Dziś ogłosiłyśmy na Turkusowym Hamaku kolejny temat Siłowni Twórczej tym razem "Zachodzące słońce":) I tym razem wykonałyśmy prace związane z podanym tematem. Ja poszłam w decoupage i powstała ramka na zdjęcie o taka:









Ostatnio też zrobiłam na zmówienie jednej z bloggerek komplet lawendowy:)

Solniczka







Świeczniki




Ponieważ, spodobała mi się praca z motywem lawendy zrobiłam jeszcze wieszaczek lawendowy:)

Wieszak






Na warsztacie mam już kolejne prace:) i decoupage i sutaszowe i szydełkowe i ..... i uczę się czegoś nowego:))) tak moje drogie - NOWEGO!!!  Tak to jest, że jak połknie się bakcyla robótek ręcznych, czy bardziej ładnie określanego rękodzieła to człowiek chce zdobywać nowe umiejętności:) Co z tej mojej nowej pasji wyjdzie pokażę wam za jakiś czas:)
Dziękuję też za entuzjastyczne przyjęcie komplety "Czekoladowy pocałunek" :)
Na dziś może skończę bo co za dużo to nie zdrowo;) pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

15 komentarzy:

  1. Te maki uroczo zdobią ramkę, a lawenda to zawsze piękny ozdobnik, a solniczka śliczna, kiedyś takie były w prawie każdym domu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramka świetna. Lawendowy komplecik bardzo elegancki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ta ramka - motyw i przetarcia - cudne zdobienie. A komplet lawendowy przeuroczy :) uwielbiam ten motyw i bardzo często go wykorzystuję :), lubię takie klimaty :). Jestem ciekawa co to będzie NOWEGO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ogromną przyjemnością podziwiam Twoje prace.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow !!!.... ale cudowności stworzyłaś .... :) :) :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie podrapańce i postarzańce ;-) Zamawiająca na pewno będzie zadowolona.
    Co to za umiejętności nowe posiadłaś? jesteś bardzo tajemnicza!

    OdpowiedzUsuń
  7. no i romantycznie się zrobiło ! wspaniałe prace

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramka wyjątkowa, a cała reszta cudowna-solniczka i swieczniki brakuje słowa, do określenia pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. ramka wyszła ci nieziemsko..kocham maki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sylwia bardzo ładne prace:)jestem pod wrażeniem:)
    Ściskam kochana cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, szczególnie solniczka bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pięknie postarzyłaś świeczniki! No i zqciekawiłas ta nową pasją :>

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko piękne ale ten lawendowy zestawik cudo...uwielbiam lawendowe motywy...

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne lawendowe tworki, to chyba jeden z moich ulubionych motywów :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.