środa, 19 grudnia 2012

Czy ktoś widział dziub dziuba?

Pod takim hasłem odbywa się kolejna Siłownia Twórcza na Turkusowym Hamaku:) zapraszam serdecznie was do udziału w niej bo temat jest na prawdę bardzo przyjemny:) więcej szczegółów znajdziecie TU

I ja zmierzyłam się z tym tematem i zrobiłam przykładowe prace:) a ponieważ opanowała i mnie mania bombkowania przedświątecznego powstały takie Dziub Dziuby;)






Powstało w ostatnim czasie jeszcze parę innych bombek, sutaszów i nie tylko;) ale to wszystko pokażę wam jak już podochodzi do nowych właścicielek. Na dniach kończy się również wymianka "List do świętego Mikołaja", z której jak zawsze zobaczycie foto-relację:) A póki co zmykam dlaej towrzyć. Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

12 komentarzy:

  1. Śliczne te Twoje dziub-dziuby. Bardzo wdzięczny pomysł na świąteczne medaliony:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne!!! ;-) Mnie jakoś opuściła wena twórcza i bombki leżą do następnego roku ;-(((

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze dziub dziuby :) Zgloś tego z reniferkiem w tle na wyzwanie w Dea Art :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra, uwielbiam je, cudownie Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te dziub dziuby:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I cóż ja mogę napisać fantastyczne dziub dziuby ;)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne są te bombki! Ja planowałam zrobić kilka przed Świętami ... ale chyba już nie zdążę ... Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy pierwszą gwiazdkę ujrzysz na niebie,
    wspomnij tych co kochają Ciebie,
    gdy pierwsza zgaśnie, a druga zabłyśnie,
    niech Cię aniołek ode mnie uściśnie
    i złoży najlepsze życzenia z okazji ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA.
    Najsłodszego Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, urocze, a ptaszki jak żywe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.