poniedziałek, 24 grudnia 2012

Życzenia i podusmowanie wymianki "List do świętego Mikołaja"

Kochane Bloggerkiz okazji tych niezwykłych świąt przyjmijcie ode mnie moc życzeń.


Chciałam też serdecznie podziękować za życzenia świąteczne przesłane do mnie przez Kasię  - Katerinę, Renię - Renik - Art i Martę - Martitę. Dziewczyny wasze kartki sprawiły mi niesamowitą niespodziankę i wielką radość - DZIĘKUJĘ WAM KOCHANE.
Dziękuję też za życzenia, które zostawiacie w komentarzach i przesyłacie na meila bardzo się cieszę, żę w ten szczególny czas nie zapominacie o blogowych znajomościach  - DZIĘKUJĘ ZA TO Z CAŁEGO SERCA.

Dobiegła końca właśnie wymianka "List do świętego Mikołaja" - z wiadomości jakie przesyłałyście mi po rozpoczęciu tej wymianki wiem, że ta forma jaką wam tym razem zaproponowałam bardzo wam się spodobała:) z tego co wiem jesteście wszystkie zadowolone z tej zabawy i o to w tym chodziło:) Prace wszystkie są piękne i jedyne w swoim rodzaju - zachwycałam się nimi jak przychodziły zdjęcia. Dziękuję też kochane, że dostosowałyście się do wymogu i przesłałyście zdjęcia tylko tego co zrobiłyście własnoręcznie - często te śliczne rzeczy ginęły na fotografiach przytłoczone przydasiami i słodkościami. A tak możemy nacieszyć oczy tylko waszą twórczością:)
Żeby jednak dłużej nie trzymać was w ciekawości przedstawiam co powstało na tą jakby nie było świąteczną wymiankę:)

Zacznę od mojej osobistej wymianki:) moją parą była Salopka, która tworzy niesamowite rzeczy dla ludzi jak i zwierzaczków:) Zajrzyjcie na bloga Gosi i sami się przekonajcie jaka to zdolna kobieta:)
Ja dla Gosi przygotowałam zestaw świątecznych ozdób i wieszak lawendowy. Do tego były dołączone przydasie i słodycze ale ich nie zobaczycie bo tak jak zapowiedziałam na zdjęciach są tylko rzeczy wykonane przez uczestniczki wymianki:)


Gosia dla mnie wykonała przepiękną torbę filcową - za którą kochana bardzo ale to bardzo ci dziękuję:* ja nie wiem jaką czarodziejską kulę miałaś ale marzyłam o takiej torbie już od dawna więc trafiłaś z nią w 100%  - dodam że w liście do Mikołaja były różne rzeczy wymienione z każdej dziedziny więc na prawdę Gosia wykazała wielką intuicję:)


A teraz przed wami prace dziewczyn biorących udział w wymiance w kolejności alfabetycznej - jeśli chcecie odwiedzić ich blogi to linki znajdują się TU

AgaL

Alicja w Krainie Szpargałów

Biedronka

Bożenka

Decou - Manka

Dexterowa

Elżbieta

Izabela Jurek

Kasiekw

Maikowa

Manufaktura Broszki

Margeritka_gg

Martita

Minbeat

 Modrak

Tukara

Wisia

ZUzanna

I tak o to zakończyłyśmy kolejną bardzo udaną wymiankę:) to wszystko dzięki wam kochane dziewczyny i waszym niezwykłym talentom:) A osoby, które mnie znają wiedzą za pewne co teraz napiszę;) tak już mam pomysł na następną :D ale to już kochane po świętach. Teraz pędzę do kuchni czynić przygotowania ostatnie do Wigilii:)

Oczywiście nie mogę zapomnieć zaprosić was na Turkusowy Hamak na kolejną ciekawą Siłownię Twórczą  - więcej szczegółów znajdziecie TU

I już na prawdę uciekam do kuchni;) jeszcze raz życzę wam zdrowych, pogodnych świąt w gronie najbliższych wam osób. Pozdrawiam wasza Sylwia - Luna.

25 komentarzy:

  1. Super wymianka.
    Wesołych Świat Sylwio,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wymianka!
    Życzę Ci spokojnych, zdrowych, radosnych świąt Bożego Narodzenia
    spędzonych w serdecznym gronie rodzinnym oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.
    Ten cudowny, pełen miłości czas Świąt, niech przyniesie Tobie wiele szczęścia i radości, a Nowy Rok spełni Twoje najskrytsze marzenia.
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt :))))


    pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru
    Przyniesie Ci spokój i radość.
    Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia
    Żyje własnym pięknem,
    Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
    Niech spełniają się wszystkie Twe marzenia.
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę cudownych Świąt, pełnych miłości i rodzinnego ciepła, oraz Nowego Roku pełnego radości i optymizmu! Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak niewiele nam potrzeba,
    by przytulić się do nieba.
    Zdrowia, szczęścia, bliskich blisko
    i miłości ponad wszystko.
    WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci moja droga , spokoju, nadziei, dużo miłości , szczęścia i ciepła rodzinnego jakie niesie ze sobą czas Bożego Narodzenia . * Bernadka *

    OdpowiedzUsuń
  8. Samych pięknych chwil w Święta Bożego Narodzenia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorowych bombeczek,
    dużo aniołków i gwiazdeczek,
    słodkiego lenistwa i oddechu
    od codziennego pośpiechu ...
    życzy .... Paulina

    OdpowiedzUsuń
  10. Sylwio, wspaniałych Świąt Ci życzę. Radości w sercu. Pozdrawiam. Anna

    OdpowiedzUsuń
  11. Świąteczne pozdrowienia od Sąsiadek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych i wesołych świąt spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Staropolskim obyczajem, gdy w Wigilię gwiazda wstaje, Nowy Rok zaś cyfrę zmienia, wszyscy wszystkim ślą życzenia. Przy tej pięknej sposobności i ja życzę Ci radości, aby Tobie się darzyło, z roku na rok lepiej było.
    pozdrawiam skimmia

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokoju spokoju spokoju juhuuu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo serdecznie dziękuję za życzenia. Wesołych Świąt życzę! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z okazji Świat wszystkiego dobrego: miłości, zdrowia i wszelkiej pomyślności !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)i serdecznie dziękuję za życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. Najserdeczniejsze życzenia
    Cudownych świąt Bożego Narodzenia,
    Ciepła i wielkiej radości,
    Miłych oraz hojnych gości,
    Pod choinką dużo prezentów,
    A w Waszych sercach wiele sentymentów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak Zwykle uroczo u Ciebie:) Wesołych i radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Białych myśli
    lekkich jak puch,
    niech Anioł
    przywieje z nieba,
    otworzy skrzydłem
    nadziei,
    i niech kolędę zaśpiewa,
    bo dzisiaj jest piękny dzień,
    wszystko się rodzi na nowo,
    więc w blasku tajemnych świąt,
    żyj zdrowo i kolorowo.

    Serdeczności ślę -Peninia*-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten cudowny pełen radości czas Świąt
    niech przyniesie wiele szczęścia i radości,
    a Nowy Rok spełni najskrytsze marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownych magicznych i twórczych Świąt
    Życzy Diana

    OdpowiedzUsuń
  23. ja cały czas czekam jeszcze na moją paczuszkę, a teraz to juz z totalną niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  24. z lekkim opóźnieniem... :)
    bardzo dziękuję za zabawę. Jak zwykle wszystko idealnie zorganizowane :) POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.