czwartek, 27 grudnia 2012

Jeszcze w klimatach świąteczno - zimowych

Już po świętach ... ale jeszcze utrzymuje się ich klimat i w domach i w naszych sercach jak i w moich nie pokazanych jeszcze do tej pory pracach:) Więc zapraszam was na ostatnie świąteczne w tym roku ozdoby:)

Serce - zawieszka wykonałam na lnie 35ct w kolorze kości słoniowej przy użyciu nici DMC jedną nitką. Niby małe, ale ciut mi czasu zajęło;)









I jeszcze ciut bombek decoupage:)







I tak moje miłe Bloggerki czas zakończyć na ten rok produkcję świąteczną:) Choć klimat ten chciałoby się przenieść na pozostałe dni w roku, żeby były też tak wyjątkowe.

Dziękuję kochane za wszystkie piękne życzenia pod poprzednim postem:) niezmiernie się cieszę, że pamiętałyście o mnie w ten niezwykły czas:)
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

17 komentarzy:

  1. Serce śliczne i widać że ma sporo krzyżyków do dłubania;)
    Bombeczka z myszkami mi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze serducho... i chyba dla bardziej cierpliwych

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne to serduszko!!!!!
    jestem nim zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serce cudne, Pod lupą chyba wyszywałaś???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie Aguś nie używałam lupy. Ale oczy męczyły się bardzo szybko.

      Usuń
  5. serducho jest nieziemskie a bombeczki cudne ... pozdrawiam ciepluteńko i życze szcesliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne świąteczne dekoracje, ta bombeczka ze śniegiem świetnie wyszła:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne serduszko. Idealne w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne bombeczki i serducho też urocze, mimo że takie małe to krzyżyków cała masa:)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrazeniem ! naprawde, jest przepiekne, zreszta bombki tez.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Sylwia
    Powoli wracam do blogowego świata, więc przesyłam Ci Noworoczne ciepłe życzenia, spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku życzę, aby ta 13 była dla nas wszystkich szczęśliwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko tu jest takie piękne:) Zachwycam się i zachwycam.
    Zapraszam przy okazji do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.