sobota, 8 grudnia 2012

Świąteczne zapachy

Przeglądając jakiś czas temu blogi, trafiłam do Oli  która na swoim blogu zorganizowała właśnie wymiankę korzenną - ponieważ uwielbiam zapachy korzenne, które głównie kojarzą mi się ze świętami postanowiłam się na tą wymiankę zapisać:) Moją parą wymiankową została Tynka, z którą już raz miałam przyjemność się wymieniać:) Koncepcji na zrobienie prezentu było parę. Ale w końcu zdecydowałam się na ..... no właśnie na coś nowego o czym wam już wcześniej pisałam. Zafascynował mnie jakiś czasu temu haft xxx. A to za sprawą mojej przyjaciółki Emili i jej cudownych haftów:) dzięki jej pomocy dowiedziałam się co muszę kupić i tak się zaczęła moja nowa pasja!!! Szkoda tylko, że doba nie chce się wydłużyć.... I tak z tej fascynacji spod moich rąk wyszedł haft  - piernikowa zakładka:) wiem, że do doskonałości jest jej daleko ale i tak jestem z niej dumna:) wykonana na lnie 35ct koloru kości słoniowej nićmi DMC. Na tamborku mam już kolejne rzeczy;) Przepraszam za jakość zdjęć, ale robione późno w nocy.




Oprócz zakładki powstał decoupage pojemnik na sól postarzony patyną.



Oraz sutoszowe kolczyki z tygrysim okiem "Cynamonki"



A ponieważ wielkimi krokami zbliżają się święta dodałam decoupage świecznik, żeby oświetlić miłym migotaniem coraz dłuższe wieczory:)






Do przesyłki oczywiście dołączyłam słodkości, herbatki i przydasie. Wiem już, że Tynka jest zadowolona z prezentu :) 

A ja dostałam przepiękny prezent od Justynki:)  - pożyczyłam zdjęcia od Tynki z bloga, ponieważ ostatnimi czasy wracałam późno do domu i nie miałam jak zrobić dobrych zdjęć tych cudów:)

W paczce znajdował się śliczny komplet biżuterii  - naszyjnik i klipsy  - Justyna wie, że nie mam przebitych uszu - dziękuję ci kochana:*


Do tego Justynka zrobiła mi komplet drewniany w pięknym kolorze brązu - pierścienie na serwetki, świeczka, i cukiernica - która u mnie pełni rolę skarbnicy minerałów:)



Oczywiście do wszystkiego Justynka dołączyła słodkości i przydasie oraz przepisy na wypieki korzenne:)

Kochana Justynko bardzo ci dziękuję za przeuroczą wymiankę a Oli za zorganizowanie jej:)

Czas na wieści z Turkusowego Hamaka, na którym cały czas możecie jeszcze "Dać się przysypać lawiną prezentów"
Czekamy również na wasze prace w Siłowni Twórczej "Zachodzące słońce"
Zachęcam też wszystkie kreatywne kobiety do wzięcia udziału w kolejnej edycji Kreatywynej Kobiety Miesiąca

Moje drogie dziękuję wam za liczne komentarze:) Uciekam tworzyć kolejne rzeczy:) bo czas pędzi nieubłaganie a prezentów pod choinką nie powinno zabraknąć dla nikogo:)
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.






13 komentarzy:

  1. super prezenty wymiankowe, cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wymianka!
    Wielkie brawa dla Ciebie za tę zakładkę, ślicznie Ci wyszła!!!! piękne krzyżyki, no i podziwiam, że od razu wzięłaś się za len a nie kanwę-brawo!!!!
    czekam z niecierpliwością na kolejne krzyżykowe prace:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci kochana - teraz już wiem ile pracy wkładacie w to haftowanie... Emila mnie namówiła na len, a powiem szczerze na lnie bardziej mi się hafty podobają niż na kanwie więc nie było odwrotu z tej mozolnej drogi;) Wiem, że nie jest on perfekcyjny ale może z czasem taki będzie. Pozdrawiam Sylwia

      Usuń
  3. podziwiałam Wasze prace już u Tynki ... ale jeszcze raz napiszę... śkiczne !
    bardzo mi się podoba solniczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace - naprawdę wyjątkowe. Dają ciepło i energię, w sam raz na święta. Ale kolczyki sutasz w odcieniach brązu z tygrysim okiem mnie oczarowały w 100% :)

    http://lavenderandrosestories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwio...Twoje xxx są dla mnie wyjątkowe!!... kolczyki w 100% jak dla mnie :) jakbyś mnie znała! :) no i ta solniczka-uwielbiam Twoje decou, ma już swoje miejsce w mojej kuchni...lampionik daje przyjemne ciepłe, migoczące światło...
    Dziękuję Sylwio!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie się wymieniłyście dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie korzenne kolory i zapachy ,więc wszustko mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale czad, tyle prezentów -tylko można pomarzyć o takiej wymiankowej parze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajna wymianka. Zakładka ma wszelkie prawo się podobać :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna wymianka, pojemnik na sól - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo to juz oczami wyobraźni widzę kolejne piękne hafciki:)))))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.