piątek, 21 grudnia 2012

Bombki w roli głównej

Tak jak wam wspominałam w mojej pracowni powstawały od jakiegoś czasu ozdoby świąteczne. W roli głównej oczywiście bombki:) W tym roku kupiłam bombki - medaliony i powiem szczerze praca z nimi sprawiła mi dużą przyjemność. O to efekt moich poczynań z nimi:)












To oczywiście nie ostatnie bombowe wyczyny moje ale żeby was nie zanudzić w jednym poście reszta następnym razem a do tego sutasz i ..... coś jeszcze;) 
Dziękuję wam bardzo serdecznie za komentarze pod poprzednim postem w tym życzenia świąteczne:) bardzo mi miło, że pamiętacie o mnie. jednocześnie obiecuję poprawę w przerwie świątecznej porozglądam się po waszych blogach gdyż ostatnio na tą przyjemność natychania się waszymi pracami nie miałam czasu. 
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, ciekawe wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie pierwsze zapierają dech cuuudaaa.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają te bombeczki :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bombeczki :) Przy okazji pozwole sobie złozyc życzenia wesołych, spokojnych, rodzinnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia, oby wszelkie choróbska trzymały sie od Ciebie i Twoich najbliższych jak najdalej.

    OdpowiedzUsuń


  5. ✬ *  ∗  *☆  ∗  * ☆

    ………….. ⋱ ⋮ ⋰
    ………….. ⋯ ✰ ⋯
    ………….. ⋰ ⋮ ⋱
    ……… …….*•♥•*
    …… ……. *♥♫♫♥*’.
    … …….. *♥•♦♫••♥*
    ……… *♥☺♥☺♥☺♥*
    ………*♥•♥#♠*♥#♥•♥* ‘
    ……..*♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫* ‘
    …….*♥♥☺♥♫♥♫♥☺♥♥*’
    ……*♥♥♣♫♥♣♥♥♣♥♫ ♣♥♥*’
    ….’*♥♥♣♥♫♥♥♫♥♥♫ ♥♣♥♥*’
    ….*~~**~~**~***~~**~~*
    ….(▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    _____███████████
    ♥:♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥:
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są Twoje bombki z chęcią zawiesiłaby takie na swojej choince:) pozdrawiam
    koralikowyszlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, a sówka i jeżyk moje!!!! Dziękuję kochana. W rzeczywistości są o wiele ładniejsze niż na zdjęciach! Prawdziwe słodziaki!Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.