wtorek, 4 grudnia 2012

Podaj dalej...

Udało mi się jakiś czas temu zostawić komentarz pod postem u Marty Gos z bloga Drewniano mi Powiem szczerze bardzo się z tego ucieszyłam, ponieważ prace Marty bardzo mi się podobają:) a najpiękniejsze w nich jest to, że mimo swojej prostej formy zachwycają:) Dziękuję ci kochana za prezenty w Podaj dalej są urocze i już pięknie zdobią moją kuchnię:)




I zrobiło się już prawie świątecznie tym bardziej, że za oknem prószy śnieg:)

W związku z tym, że prezent z Podaj dalej jest już u mnie mam zaszczyt "Podać dalej" :) Zgodnie z zasadami dwie pierwsze osoby, które zostawią komentarz pod tym postem i zgłoszą w nim chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie prezent - niespodziankę:) Adres do wysyłki proszę przesłać na e-mail sylwiairena76@tlen.pl

A następnym razem pokarzę wam, co dostałam i zrobiłam w wymiance korzennej:)
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

13 komentarzy:

  1. Ja bym się chętnie zapisała ale pewnie mieszkanie w Anglii mnie zdyskwalifikuje "0(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko spokojnie wyślę do Anglii:) proszę o adres:) na email.

      Usuń
  2. ja druga :) u mnie też trwa podaj dalej więc też zapraszam kto chętny, a ja się ciesze że zdążyłam na te podaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. he he no jednak trzecia no trudno zbyt wolny refleks, pozrdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zapraszam do siebie na podaj dalej
    http://pomieszanie-z-poplataniem.blogspot.com/2012/08/podaj-dalej.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty dostałaś:)
    cudny ptaszek!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech ten mój komp od godziny się kręcił i nie chciał otworzyć żadnej strony a miałam szanse ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No prezenty super ! , ale uważj ta zabawa wciąga również he he , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.