niedziela, 17 marca 2013

"Lawendowe wzgórza"

"Lawendowe wzgórza" - pod taką nazwą rozpoczyna się nowa Siłownia Twórcza na Turkusowym Hamaku. Sama lawenda jak i kolor fioletowy jest lubiany przez wiele twórczyń rękodzieła:) więc na pewno powstaną przepiękne prace na tą Siłownię:) Mój zespół również zmierzył się z tym tematem aby podpowiedzieć wam jak można interpretować tą tematykę - zerknijcie jakie prace zrobiły dziewczyny, a zapewniam was, ze jest na czym oko zawiesić:) Zapraszam TU.

Ja również podjęłam się próby zinterpretowania postawionej przed nami tematyki. Tym razem pomysłów było kilka, ale z braku rozciągliwości doby powstały tylko dwa;)

Bransoletka "Lawendowe wzgórze" - jakiś czas temu zachwyciłam się agatami oceanicznymi i ten właśnie minerał wykorzystałam jako główny w bransoletce. Do niego dołożyłam dwa ametysty, cztery koraliki fire polish LT. Black Diamond. Natomiast bransoletkę wykonałam z koralików toho11 Silver lined frosted black diamond oraz silver lined  milky lavender ściegiem peyote. Koraliki te wykorzystałam również do otoczenia głównego kamienia.








Drugą rzeczą, którą zrobiłam to girlanda z lawendowo - kremowych serduszek do pokoju mojej córki Agaty:) zawisła w oknie. Taka girlanda to fajny pomysł na ozdobienie pokoju nie tylko dziecka.

Jestem bardzo ciekawa jak tym razem poradzicie sobie z tym tematem Siłowni:) myślę, że powstanie dużo wspaniałych prac:) 
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia- Luna.

9 komentarzy:

  1. Bransoletka jest śliczna i inne rzeczy, które tworzysz także. Będę wpadać tu częściej:))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bransoletka, w moich kolorkach!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lbuię kolor lawendy ... a bransoletka śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne... Rewelacyjna jest ta branzoletka. W moich klimatach :) Zapraszam na super Candy. Nagrodą jest zestaw kosmetyków http://www.dolina-marzen.blogspot.com/2013/03/candy-na-otwarcie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze...ale CUDNA ta bransoletka!!!
    bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka bardzo fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby prosty wzór a taka jest urocza,że ach!I chyba mnóstwo pracy!.

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm now not positive the place you're getting your info, but great topic.

    I must spend some time studying much more or working out more.
    Thank you for great information I used to be in search of this information for my mission.


    Review my web site: dental implants costs

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.