piątek, 22 marca 2013

"J" jak....

"J" jak jakiś czas temu umówiłam się na wymiankę prywatną z Juaną  - bardzo mi się spodobały koraliki modułowe, która Juana zrobiła i poprosiłam ją żeby zrobiła i dla mnie takie. Jakie było moje zaskoczenie jak otworzyłam paczuszkę a moim oczom ukazały się śliczności od Joasi i to większej ilości niż się umawiałyśmy wstępnie i w kolorach zachwycających:) Dziękuję ci kochana za nie:) i za cierpliwość jaką się wykazałaś na czekanie na przesyłkę ode mnie:* Myślałam dość długo co dla Joasi mam zrobić - jedna koncepcja przeradzała się w drugą aby w końcu zaowocować biżuterią spersonalizowaną:) wisior wykonałam na lnie obrazkowym 35ct permin of copenhagen kolor naturalny nitką pojedynczą DMC.

"J" jak Juana "J" jak Joanna:) - naszyjnik








Do naszyjnika dołożyłam bransoletkę "Lawendowe wzgórze", którą prezentowałam wam już w poprzednim poście:) i taki komplecik poleciał do Joasi:)



A takie śliczności zrobiła dla mnie Joasia:)


Dziękuję wam za przemiłe komentarze, które zostawiacie:) cały czas w mojej pracowni powstają nowe rzeczy a na Turkusowym Hamaku trwa kolejna Siłownia, na którą serdecznie was zapraszam:) szczegóły znajdziecie TU

Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna

16 komentarzy:

  1. Piękna biżuteria. Wspaniała wymianka. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możecie mi zazdrościć bo jest czego :)

    OdpowiedzUsuń

  3. piękne!aż trudno oczy oderwać!uwielbiam haftowane medaliony a ten ma wyjątkową oprawę!!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownej urody wisior!!! :)
    czego się nie tkniesz Sylwio tak cudnie Ci wychodzi...kawał serca Twojego w Twoich wytworkach widac!!
    Pozdrawiam!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty, a ten haftowany naszyjnik jest boski!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fantastyczna wymianka! strasznie Wam zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik jest przepiękny,a bransoletka w moich ulubionych niebieskościach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. "j" jak jakiż on piękny:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycający wisior. Tkanina, kolory muliny oraz sama obudowa tworzą genialną i niepowtarzalną kompozycję. Piękny podarek!
    Bransoletka również piękna. Świetne połączenie technik.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik cudowny, fajnie mieć taki osobisty prezent. Koraliki modułowe są super !

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello! This is my first visit to your blog!
    We are a group of volunteers and starting a new initiative
    in a community in the same niche. Your blog provided us
    valuable information to work on. You have done a extraordinary job!


    Here is my web blog; cost Of dental implants

    OdpowiedzUsuń
  12. Na stole święcone, a obok baranek,
    koszyczek pełny barwnych pisanek
    i tak znamienne w polskim krajobrazie
    w bukiecie srebrzyste, wiosenne bazie.
    Zielony barwinek, fiołki i żonkile
    barwami stroją uroczyste chwile.
    W dom polski wiosna wchodzi na spotkanie,
    gdy wielkanocne na stole śniadanie.
    Życzę zdrowych,wesołych i POGODNYCH Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne są te medaliony-gratuluję!!!
    Reszta Twoich prac również- podziwiam!!
    Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia:
    http://czarymargo.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wisior bardzo mi się podoba, mam kilkanaście baz do zagospodarowania, polecam się http://unikatart.eu/florale/baza-wisior.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.