piątek, 1 marca 2013

Urodzionych cudów ciąg dalszy:)

Tak jak pisałam wam w poprzednim poście teraz czas na to co ja zrobiłam dla mojej pary wymiankowej a w sumie dla dwóch kobietek:) i co Gosia zrobiła dla mnie:)

Moją parą została Grosik M dla Małgosi po przeczytaniu jej preferencji postanowiłam zrobić biżuterię i szkatułkę:) i tak powstał komplet sutaszowy w skład, którego wszedł jaspis jesienny w wisiorze oraz mniejsze jaspisy zielone z dodatkiem toho11 silver lined frosted dark topaz ze srebrnymi końcówkami próby 925. Przed wami:

"Muzyka Ziemi"


 Do sutaszowego kompletu dołączyłam szkatułkę, którą już wam pokazywałam wcześniej oraz dorobiłam lniany breloczek do kluczy. I tak prezentował się prezent (na zdjęciach brak przydasi i słodkości).
Małgosia wykonała dla mnie cudowny wianek - zobaczcie jakie cudne robi:) na jej blogu. Jestem szczęśliwą posiadaczką jednego z nich - dziękuję ci Gosiu z całego serca:*wisi on w mojej pracowni:)






Ponieważ w trakcie trwania wymianki jedna z uczestniczek z przyczyn życiowych musiała zrezygnować przejęłam od niej zrobienie prezentu również dla Zanci  - Żaneta została poproszona przeze mnie o wysłanie swojego prezentu do dziewczyny, która była jej parą wymiankową:)
O to co do Żanetki poleciało pocztą:) bransoletka z koralu z dodatkiem toho11 opaque frosted jet oraz lniane kolczyki również z koralem.

Bransoletka i kolczyki "Maki"




 Do biżuterii dołączyłam haft, który również widziałyście już na moim blogu.
Jeszcze raz dziękuję wam dziewczyny za uczestnictwo w wymiancei stworzenie ślicznych prac.
To oczywiście nie wszystko co ostatnio u mnie powstało ale reszta już w innych postach, żeby was nie zanudzić za jednym razem;)
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.


14 komentarzy:

  1. Piękne prezenty wykonałaś, a wianek, który dostałaś bardzo przyjemny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cuda! nic tylko podziwiać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna prezenty przygotowałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prezenty zrobiłaś...bycie Twoja parą wymiankową to wielkie szczęście...może kiedyś mi sie uda...te kolczyku ze sznurka super pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z "kateriną", to wielkie szczęście być parą wymiankową Sylwi,... jestem bardzo,bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuje ci jeszcze raz za naszą wymiankę :) twoje wianki są zachwycające:)

      Usuń
  6. "Muzyka Ziemi" cóż za cudowna nazwa dla tak pięknego kompletu.
    Stworzyłaś piękne prezenty. To prawdziwa przyjemność otrzymać takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne to, co robisz, podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.