poniedziałek, 4 marca 2013

"Niezapominajki są jak kwiatki z bajki..."

Tak kochane to znowu ja;) pisałam wam, że w ostatnich tygodniach trochę rzeczy u mnie powstało;) dziś mogę pokazać wytwór ostatnich w sumie chwil:) Na potrzeby Turkusowego Hamaka powstała taka o to broszka:) - haft krzyżykowy wykonany nićmi DMC na 100% bawełnie INGRID 50 ct koloru naturalnego, osadzony w kabaszonie w odcieniu starego złota.

 Broszka "Niezapominajki"





Broszka ta wraz z pięknymi nagrodami od naszego Zespółu TH jest do zdobycia dla zwyciężczyni nowej edycji Kreatywnej Kobiety Miesiąca na Turkusowym Hamaku. Szczegóły konkursu znajdziecie TU Zachęcam was do wzięcia w nim udziału :)
 Dziękuję wam kochane za wszystkie komentarze jakie zostawiacie u mnie jednocześnie przepraszam was, że nie zawsze zostawiam je u was ale wiedzcie, że podziwiam wasze prace na blogach i jak tylko nadrobię zaległości robótkowe będę też i pisać słowa mojego zachwytu:)
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna


23 komentarze:

  1. Urokliwa, lubię te małe niebieskie kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu - wiem, że jeszcze do doskonałości to mi daleko;)

      Usuń
  2. piękna!!!a najbardziej urzeka mnie zdjęcie...takie słoneczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) akurat wyszło zza chmur więc je skwapliwie wykorzystała:)

      Usuń
  3. Przepiękna broszka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jaka drobna kanwa! Bardzo urokliwy wzorek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci:) a materiał dał mi popalić;) więc zakupiłam wczoraj lupę:D

      Usuń
  5. śliczności:)))kocham niezapominajki...ja ostatnio filcowałam je...ale...hihihi wyszły mi jakieś ostróżki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Qrko :) widziałam widziałam śliczne ci wyszły aż wiosną zapachniało:)

      Usuń
  6. śliczna, może skusisz się na mini wymiankę broszkową u mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj dziękuję za zaproszenie ale obecnie kończę zaległe wymianki więc póki co czasu na kolejne nie mam

      Usuń
  7. Jaka śliczna! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowności ale misterne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful stitching.

    Grit from Germany

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest zachwycająca. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł,świetne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo od dziecka uwielbiam niezapominajki.. piękna broszka.. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.