czwartek, 7 marca 2013

Wiosenne trele

Za oknem od paru dni słońce swoimi promieniami budzi świat z letargu, a w mojej głowie rodzą się nowe pomysły:) Dziś pokażę wam co jakiś czas temu powstało dla Kateriny :) KAterina w tamtym roku przysłała mi niespodziewany prezent, o którym wam pisałam  - cudowny zeszyt na notatki do tego włóczki kolorowe wszystko zapakowane w śliczne pudełko:) bardzo mnie zaskoczyła taka bezinteresowność - postanowiłam, że kiedyś się odwdzięczę. Troszkę to trwało, ale w końcu... Zrobiłam Katerinie takie o to kolczyki sutaszowe - zielony howlit, szara masa perłowa, koraliki toho11 silver lined frosted gray oraz bransoletkę lnianą z labladorytem.

"Wiosenne trele"






W tym tygodniu jeszcze jeden zaległy prezent startuje pocztą do nowej właścicielki:) ale jego pokażę wam jak dotrze na miejsce przeznaczenia. Cały czas też powoli przenoszę moje przydasie do powstającej pracowni na poddaszu naszego domu:) Zapraszam was serdecznie do udziału w zabawach trwających na Turkusowym Hamaku - na zwycięzców czekają fajne nagrody:)
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

19 komentarzy:

  1. dziękuję Ci bardzo za te śliczności...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki, a bransoletkę dostałam bardzo podobną "0)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwio śliczne prezenty zrobiłaś ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, bardzo fajne kolorki kolczyków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koczyki.... zielone... aaaaach!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolczyki i w moim ulubionym kolorze:0

    OdpowiedzUsuń
  8. Sylwia zapraszam po wyróżnienie do mnie
    http://katerina-cala-ja.blogspot.com/2013/03/wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi there just wanted to give you a brief heads up and let you know
    a few of the images aren't loading properly. I'm not sure why but
    I think its a linking issue. I've tried it in two different internet browsers and both show the same results.

    My web site augmenter vues youtube logiciel
    My page - vues youtube

    OdpowiedzUsuń
  10. I don't even understand how I finished up right here, but I thought this submit was once good. I do not recognize who you are however certainly you are going to a famous blogger should you aren't already.

    Cheers!

    My homepage :: comment avoir plus de vues youtube

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze mnie zaczarujesz .Śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolczyki bardzo ładne, wpasują się we wschodzącą trawkę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi there Dear, are you actually visiting this web site
    regularly, if so after that you will without doubt obtain good knowledge.



    My weblog ... avoir plus de vues sur youtube

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście:wiosna i ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czuję się oczarowana mimo,że sama czaruję:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.