niedziela, 3 marca 2013

Co powstało na "Podaj dalej" i małe co nie co

 Jakiś czas temu pokazywałam wam wisior "Między jawą a snem" spodobał się on jednej z moich Wizażowych koleżanek i umówiłyśmy się na wymiankę prywatną:) Iwonka wykonała dla mnie przepiękne ponczo (z resztą to już drugie od niej w mojej kolekcji) a ja do wisiora dorobiłam kolczyki i dołożyłam jeszcze lniane kolczyki. I tak powstał cały komplet "Między jawą a snem" z kamieniami lapis lazuli i szarymi perłami hodowlanymi oraz kolczyki lniane z amazonitem.





A tu ponczo, które zrobiła dla mnie Iwonka:)

  Pokażę wam również co powstało (po dłuższym czasie) na zabawę "Podaj dalej":) na którą zapisały się Kathinna oraz Beata. Dla dziewczyn powstały takie o to komplety:)

Oby dwa wisiory wykonane z zielonego howlitu i czarnych onyksów oraz dorbnicy toho11. Bransoletki lniane z sieczką jedna ametystową a druga z labladorytową. Tak więc zabawa "Podaj dalej" u mnie zakończona:) To nie wszystko co w ostatnim czasie powstało i powstaje ale o tym już w kolejnych postach.
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna

8 komentarzy:

  1. Między jawą a snem - dobra nazwa, cudne są

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności, ten komplet z początku posta skradł moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale!!
    Pozdrawiam Goraco!
    http://www.robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności z 3 ostatnich fotek są już moją wasnością. Są przewspaniałe!!! Sylwio jeszcze raz BARDZO CI DZIĘKUJĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.