sobota, 9 listopada 2013

Wymianka w stylu vintage - cześć 1

Witam wszystkich serdecznie. Trochę czasu upłynęło od ostatniego posta, ale nie oznacza to, że nic nie powstawało w mojej pracowni. Wręcz przeciwnie. Powstaje dużo rzeczy - powoli szykuje się do udziału w II Targach Prezentów Artystycznych Strefa Hand Made, które odbędą się 30 listopada i 1 grudnia w Kielcach i oczywiście tworzę prezenty na wymianki:) i dziś właśnie pierwszy z postów wymiankowych:)
Ponieważ wiem, że moje prezenty z wymianki w styli vintage dotarły do Sowiarni więc pokazuję co powstało dla Ani i co ja dostałam od niej:) (w kolejnym poście pokażę co powstało dla Anko - ponieważ nie mam potwierdzenia, że przesyłka dotarła do adresatki).

Ania jak się okazało jest moją krajanką (mieszka jak ja w świętokrzyskim) z czego się bardzo cieszę i mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się na kawce i wymienimy się naszym doświadczeniem rzemieślniczym. Dla Ani według jej wskazówek zrobiłam taki o to zestawik :)




Powstała decoupage szkatułka jak przystało na styl vintage postarzona patyną. A żeby nie była pusta w środku powstały do niej kolczyki  - koral otoczony koralikami toho i fire polish oraz naszyjnik  - lapis lazuli w otoczeniu sutaszu, koralików toho i fire polish (pod kolor oczu Ani).









Do prezentu dla Ani dołożyłam jeszcze przydasie i herbatkę - ale nie zrobiłam im zdjęć. Ania natomiast obdałrzyła mnie cudownym kompletem decoupage  - chustecznik i świeczniki oraz naszyjnik z MM:) nieznajduję słów żeby określić to co czułam jak wyjełam te cudowności z paczuszki. Aż łzy mi się zakręciły w oczach - DZIĘKUJĘ CI ANIU Z CAŁEGO SERCA z wszystkie wspaniałości. Znalazły one swoje miejsce w mojej pracowni, gdzie spędzam wiele godzin po pracy i cieszą moje oczy:) Zdjęcia porzyczyłam ze strony Ani bo są owiele lepsze niż te które ja zrobiłam (niestety słońca brak i zdjęcia wychodzą okropnie).




Tak więc widzicie dlaczego takie słowa zachwytu wyżej się znalazły:)
W następnym poście pokażę Wam co dostałam od Anko mojej drugiej wymiankowej pary i co dla  Ani (tak się złożyło, że moje pary to Anie obydwie) zrobiłam.

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.




22 komentarze:

  1. Z Tobą wymianka to największa przyjemność. Cudne prezenty po obu stronach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu dziękuję ślicznie. Staram się do każdej wymianki podchodzić jak najlepiej umiem. Bo wiem jak ja się cieszę z prezentów, które dostaję i wiem że ta druga osoba też czekam na coś fajnego:)

      Usuń
  2. Cieszę się niezmiernie, że moje tworki się podobają :)
    Twoimi prezentami jestem wciąż zachwycona - mimo, że kilka dni już minęło, to nadal siedzę, patrzę na te koralikowe cuda, przewracam w palcach i... tym bardziej liczę na spotkanie i jakieś wspólne "posiedzenie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu :) z jak największą przyjemnością spotkam się z tobą:) i wspólnie "posiedzimy" nie tylko nad koralikami:) jeszcze raz dziękuję ci za moje prezenty:)

      Usuń
  3. oj zgadza się powyższe :)
    dwukrotnie miałam przyjemność być Twoją para w wymiankach i zawsze cudności do mnie docierały od Ciebie...
    pięknie się obdarowałyście :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci Tynko:) wiem jakie to ważne dla obydwu stron żeby były zadowolone ze wspólnej wymianki:) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. Świetna wymianka :) Same cuda!
    Pozdrawiam :-) i zapraszam do siebie na świąteczna wymiankę przy okazji ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) a co do wymianki przepraszam ale obecnie przygotowuję się do targów i nie mam niestety czasu na kolejne wymianki. Może innym razem.

      Usuń
  5. Ahhh jakie cudne prezenty! Nic tylko pozazdrościć takiej wymianki ;). Sylwia, widać ile serca i pracy wkładasz w to co robisz i czym się dzielisz z innymi. To jest naprawdę piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prezenty sobie porobiłyście.Tylko pozazdrościć. Pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, przyjemnie się z Tobą wymieniać. Takie śliczności stworzyłaś, ze tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Aniu:) a co do zazdrości czasem też patrzę i się ślinię na widok jakie cudowności dostajesz i robisz:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna wymianka ! Spóźniłam się tym razem z zapisaniem więc czekam niecierpliwie na organizację następnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko:) następna będzie ale za jakiś czas póki co mam dużo pracy

      Usuń
  10. Naprawdę super wymianka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie się obdarowałyście;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie przygotowałyście prawdziwe śliczności!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie cudne prezenty sobie zrobiłyście!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawde piekne upominki zrobilyście sobie dziewczyny , zazdroszczę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu wiesz że ja zawsze mogę się z tobą wymienić na twoje cudowne hafty wstążeczkowe :D powiedz tylko kiedy :D

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.