piątek, 26 grudnia 2014

Ciepło domu rodzinnego

Witajcie,
jeszcze w świątecznym klimacie :) chciałam Wam pokazać co zrobiłam wraz z moimi dziećmi w ranek Wigilijny. Stworzyliśmy stroiki w tym roku. Zawsze, jak oglądałam na blogach zdjęcia z wystrojów wnętrz domów na Boże Narodzenie bardzo podobały mi się one. Nasze może nie są bardzo strojne, ale robione z rzeczy dostępnych w domu i na naszym podwórku: świąteczne gwiazdki (zamiast wylądować na choince posłużyły za dekorację stroików), pomarańcze, mandarynki, goździki, anyż, świeczki i gałązki z naszych iglaków. Wszystko umieszczone na talerzach (nawet gąbki modelarskiej nie mieliśmy więc twórczość ;) domowa odchodziła).


Ale to co najważniejsze w te święta to rodzina w domu :) i to cudowne uczucie ciepła i spokoju, kiedy wszyscy są razem. Tego żaden, nawet najcudowniejszy wystrój domu nie zastąpi. 

Korzystając z okazji chciałam Was zaprosić na Turkusowy Hamak, gdzie oprócz nowej Siłowni Twórczej czeka na Was jeszcze jedna dodatkowa zabawa :) mam nadzieję, że się Wam spodoba. 

A teraz zmykam już do rodziny :) 

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

18 komentarzy:

  1. Śliczne stroiki, na pewno pięknie pachną :)
    Miłego rodzinnego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu pięknie :) ale ja już ciut pracuję - trzeba opisać jak najszybciej aukcje na WOŚP z projektu dziecięcego :) więc świętowanie jest ale już nie takie pełne

      Usuń
  2. Radosnych świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie dekoracje są najpiękniejsze i cieszą najbardziej:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stroiki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super, u mnie ozdoby nie doczekały się zrobienia :( najpierw z Darią na pogotowie jechaliśmy, a w Wigilię ja wylądowałam na pogotowiu i w łózku - zaraziłam się ospą :( Ale Twoje piekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Karolina - duuużo zdrówka dla Was wszystkich :)

      Usuń
  6. Sylwio. Podoba mi się twoje widzenie świata i to jak go wyrażasz, również słownie. Może się kiedyś spotkamy. Malgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie :) może faktycznie kiedyś się spotkamy - szkoda tylko, że nie wiem którą Małgosią jesteś :)

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji świąt i radosnej kontynuacji świątecznego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo! Piękny stroik. Już po Świętach, więc teraz życzę Ci szczęśliwego Nowego Roczku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stroiki najpiękniejsze, bo powstały wspólną Rodzinną pracą :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.