poniedziałek, 8 grudnia 2014

Warsztaty sutasz - Kielce

Witam Was serdecznie,

chciałam zaprosić Was serdecznie 20 grudnia do KIELC na WARSZTATY SUTASZ, które odbędą się na Placu Wolności 4 (punkt orientacyjny Restauracja Sunsandra) w godzinach 10:00 - 14:00.

Na warsztatach będziecie mogły/li stworzyć unikatową biżuterię (wisior), która może być świetnym pomysłem na wykonanie własnoręcznego prezentu świątecznego dla bliskich Wam osób.



Przewidziana jest podczas warsztatów niespodzianka wśród uczestników wylosujemy dla jednej osoby zwrot połowy kosztów kursu.

Serdecznie zapraszam
Uroczysko Luny - Perła Art by Sylwia Świercz

2 komentarze:

  1. Przepiękna , unikatowa biżuteria. Aż się rozmarzyłam na samą myśl, z pewnością to będą cudowne warsztaty:-) Wszystkim biorącym udział życzę dobrej zabawy, na pewno warto:-) Miłego dnia Sylwiuś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko bardzo ci dziękuję i wzajemnie wiele pomyślności :) <3

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.