poniedziałek, 1 grudnia 2014

Światło w ciemności........

Witajcie,
nasz świat już takie jest, że wszystko jest dualne. Kiedyś już o tym pisałam, więc nie będę się powtarzać. Jest też tak, że skoro jest mrok to będzie i światło. Jeśli ktoś przeżywa ciężkie chwile, to po nich nastąpią w końcu te lepsze, dobre. Czasem tylko ciężko jest nam w to uwierzyć. Dlatego, też postanowiłam jednej z moich znajomych pomóc i przygotować dla niej biżuterię, która wspomoże ją w jej życiu i pomoże zobaczyć to światło w ciemności :)

Naszyjnik "Światło w ciemności" - "Light in the darkness"










 
  Biżuteria, którą była robiona z intencją, aby osobie, która będzie ją nosić wniosła więcej światła w mrok. Aby osoba ta zyskała więcej odwagi, wiary we własne możliwości. Żeby mogła zrealizować swoje życiowe cele. Taką moc ma obsydian w połączeniu z karneolem. Dodatkowo przy realizacji swoich marzeń osoba będzie też chroniona przed złymi energiami.
A tobie moja "Osobo" życzę, aby naszyjnik przyniósł ci  wiele mocy, odwagi i jednocześnie żeby chronił cię na twojej drodze życia.

Wiele pozytywnej energii życzę Wam wszystkim Sylwia

17 komentarzy:

  1. Naprawdę piękny wisior, ciekawe połączenie technik i jak zwykle precyzyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepięknyi bardzo mi się podoba, że tak elegancko i z umiarem wykorzystujesz shibori. Kolory wiosenne, to zawsze nastawia pozytywnie i pewnie wzmacnia siłę kamieni :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytać takie słowa z ust osoby, którą się podziwia to miód na me serce <3 dziękuję ci pięknie <3

      Usuń
  3. Cudowny, a z takim przesłaniem i intencją jeszcze bardziej mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka dziękuję ci ślicznie i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Piękny, elegancki, wyważony. Podoba mi się ogromnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest niesamowity i wyjątkowy :) przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arek dziękuję pięknie :) jest mi przemiło czytać takie słowa :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Sylwia, pięknie rozświetliłaś ten kamień, teraz jest prawdziwym światełkiem w ciemności! Piękne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kompozycja, piękna intencja... Całość jest po prostu niepowtarzalna i to jest w tym wszystkim najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny, a skoro robiony z taką pozytywną energią i myślą, na pewno przyniesie dużo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny, bardzo mi się podobają te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno ten cudowny wisior rozświetli ciemości a już na pewno wywoła uśmiech na twarzy obdarowanrj ! Sylwia on jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  11. oryginalna praca,,,
    cudny wisior.... nie wiem czemu ale... z Afrykańską biżuterią mi się kojarzy,,, oczywiście w pozytywnym znaczeniu
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.