piątek, 5 grudnia 2014

Świetlista siła

 Witajcie,

jutro Mikołajki każdy czeka na prezenty - ja też, ciekawe czy Mikołaj stwierdzi, że byłam grzeczna w tym roku? Zobaczymy jutro. Ale póki co pokażę Wam co zrobiłam na Mikołajki dla pewnej przemiłej osoby:)

Bransoletka "Świetlista siła"









 

Bransoletka "Świetlista siła" ("Luminous power") - ma pomóc swojej nowej właścicielce przezwyciężyć uczucie niepewności. Dodać siły do realizacji zamierzeń życiowych. Wspomóc również finanse. Kolor fioletowy ma rozwinąć jeszcze bardziej kreatywność i spontaniczność ale również wspomóc utrzymywanie przyjaźni, które w życiu są bardzo ważne, gdyż: "Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać..." mam nadzieję, że tak właśnie będzie i jaspis w fiolecie wypełni swe zadanie. Można wierzyć lub nie - ale taka wiara nie robi krzywdy tylko troszkę pomaga żyć, a wszystko tak na prawdę zaczyna się w naszej głowie, ponieważ to ona stymuluje nas, nasze myśli, a potem czyny i ona wpływa na naszą podświadomość - wszystko da się zrobić trzeba tylko mocno tego pragnąć.

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

26 komentarzy:

  1. Piękna bransoletka! Uwielbiam takie kolory, a nowa właścicielka pewnie jest oczarowana i zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci pięknie <3 a właścicielka jest bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. Cudna, kolory są zniewalające, dodające siły i przebojowości. Obdarowana musi być zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję ci ślicznie tak obdarowana jest zachwycona :)

      Usuń
  3. Tylko pozazdrościć, znajomej dobrej przyjaźni, bransoleta pełna energii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie ma co zazdrościć bo z tego co widzę też tworzysz biżuterię :) więc nic nie stoi na przeszkodzie żebyś wykonała dla siebie piękną biżuterię - pozdrawiam

      Usuń
  4. Niesamowita siła bije z tej bransoletki, a do tego magiczna kolorystyka - cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna Sylwio, każda praca to jak kawałek magii goszczący w szarym świecie. Podziwiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko <3 tak jak twoje masosolne anioły <3 i dziękuję :*

      Usuń
  6. Ale kolory! Obłędne. Prześliczna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam bardzo grzeczna i nie dostałam od Mikołaja takiej bransoletki :( A tak serio. Bransoletka przeogromnie mi się podoba. Te kolory- cudo normalnie. Wiem też, że w twojej biżuterii zaklęta jest moc i siła, ale i twoja, Sylwia pozytywna energia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu <3 zarumieniłam się po twoich słowach :) dziękuje ci za nie z całego serca <3

      Usuń
  8. Z Twojej bransoletki bije moc, kolory są śliczne, energetyczne na pewno dodadzą mocy nowej właścicielce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ... jednym słowem... magiczna bransoletka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Sylwia piekna i niech przyniesie co dobre wlascicielce

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.