wtorek, 23 grudnia 2014

Różany ogórd

Witajcie,

za chwilę święta wyczekiwane przez większość z nas, zasiądziemy za chwilę przy wigilijnym stole w gronie najbliższych.... parę ostatnich dni przypomniało mi dobitnie, że nie liczy się komercja świąt jaką wszędzie obserwujemy tylko RODZINA i możliwość bycia z nią. W czwartek w tamtym tygodniu trafiłam z synkiem do szpitala (dostał ostrego ataku astmy i zaczął mieć problemy z oddychaniem - na szczęście wyszedł z tego). I cóż z tego, że w domu nie jest idealnie wysprzątane, że być może nie będzie tyle jedzenia co w każde święta Bożego Narodzenia? To wszystko jest niczym. Najważniejsze jest to, że będziemy spędzać je RAZEM. Czego i Wam zaglądającym mój na mój blog życzę z całego serca

ŚWIĄT RODZINNYCH WYPEŁNIONYCH MIŁOŚCIĄ 
I BYCIEM RAZEM 


Chciałam też jednocześnie pokazać Wam co przed feralnym czwartkiem zdążyłam jeszcze stworzyć. 

 Naszyjnik "Różany ogród"



Naszyjnik "Różany ogród" ma być przeciwwagą do szarej sukienki swojej nowej właścicielki i mam nadzieję, że swoje zadanie spełni jak najlepiej do jego wykonania użyłam kwarców różowych w różnym kształcie (kulki, łezki, róże, liście). Dla lekkiej przeciwwagi słodkości różu postanowiłam dodać szaro - różowy jedwab shibori a tył naszyjnika wykończyłam jasno szarą eko - skórką, którą przyszyłam srebrnymi koralikami toho. Do naszyjnika w niedługim czasie powstanie również bransoletk.














Naszyjnik ten mógłby pięknie również prezentować się przy ślubnej kreacji. 

Dziękuję Wam za tak ciepłe przyjęcie "Dotyku słońca" :) jest mi niesamowicie miło, że moja próba "ubrania" piasku pustyni spodobała się Wam :)
Zmykam już bo godzina późna, a jutro wiadomo maraton w kuchni.

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

14 komentarzy:

  1. Cudo! Wspaniały! Naprawdę cudny ten naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik super
    Tobie i Twoim najbliższym życzę szczęśliwych i spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny naszyjnik, faktycznie niczym różany ogród :)
    Z okazji Świąt życzę Tobie i całej Twojej rodzinie dużo zdrowia, szczęścia, miłości, wszelkiej pomyślności i wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Aniu i tobie i mężowi pięknych Świąt życzę: )

      Usuń
  4. Naszyjnik piękny.
    Podoba mi się połączenie z szarym..dzięki temu nie jest przesłodki...Super!
    Życzę Wspaniałych świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie najbliższych, a w nadchodzącym Nowym roku spełnienia najskrytszych marzeń! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie: ) spokojnych Świat W gronie najbliższych

      Usuń
  5. Piękny naszyjnik - delikatny i perfekcyjny.
    Współczuję perypetii szpitalnych, których i ja z moim synkiem doświadczyliśmy dwa tygodnie temu. Szpital, a szczególnie oddział dziecięcy to koszmarne miejsce, chociaż miło wspominam personel, który rzeczywiście sprawia wrażenie że los chorych dzieci nie jest im obojętny.
    Zdrowych i spokojnych Świąt Sylwio dla Ciebie i Twoich bliskich. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci pięknie Elu: ) tak stanowczo szpital z oddziałem dziecięcym to koszmar (u nas też pielęgniarki i lekarze super byli) zdrowych i spokojnych Świat tobie i całej twojej rodzinie

      Usuń
  6. Wesołych, miłych i spokojnych Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze.
    Pozdrawiam serdecznie Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny Sylwiuś:-) To prawda, zdrowie i rodzina są najważniejsze, Wesołych Świąt:-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.