wtorek, 24 lutego 2015

39....

Dziś moje święto :) ostatni rok przed 40 ;) mam nadzieję, że będzie cudowny.

W tym dniu chciałam Was choć wirtualnie poczęstować małym co nie co :)  i podziękować za to, że jesteście i mnie wspieracie na każdym kroku. Dziękuję Wam pięknie za wszystkie miłe słowa i uwagi, które cenię bardzo, bo pomimo 4 lat tworzenia biżuterii ciągle się uczę, a wasze rady bardzo mi pomagają w doskonaleniu mojego warsztatu pracy. Dziś życzę Wam pięknego dnia :)



Pozdrawiam Was ciepło Sylwia

20 komentarzy:

  1. Sylwia w tym wyjątkowym dniu życzę Ci wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, coby Cię już żadne bóle nie nękały i nieustającej weny twórczej :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko dziękuję ci pięknie <3 za życzenia :*

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego, realizacji marzeń, radosnego każdego dzionka, zdrówka , a przede wszystkim podziękowania za cudną znajomość. Otaczać się takimi ludźmi to wielkie szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo to dziś razem świętujemy :) Ja mam 4 lata przed zmiana cyfry z przodu :) Tak więc wszystkiego cudownego, pięknego, wymarzonego :) Jak najmniej smutków i wiele wiele radości, samych sukcesów i prostych dróg do nich:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najpiękniejsze z okazji urodzin, mnóstwo szczęścia i miłości :) No i zdrówka przede wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze zeby spelnily sie Twoje marzenia :-) sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwia wszystkiego co naj naj!! niech wszystkie plany i marzenia zrealizują się w tym roku i będą dla Ciebie źródłem satysfakcji i szczęścia a Rodzina niech Cię wspiera i kocha za to że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze i co Sobie zamarzysz

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze i co Sobie zamarzysz

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęścia!
    Zdrowia!
    i
    Słodyczy

    Dorota co ma kota ci życzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego co najlepsze, spełnienia najskrytszych marzeń a przede wszystkim zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana jubilatko zdrówka spełnienia najskrytszych marzeń Tobie źyczę. Hania

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylwia, takie poczęstunki bardzo lubię bo nie tuczą ;))
    Życzę Ci wszystkiego najwspanialszego!
    PS
    Jako Twój rocznik łączę się w refleksji przedczterdziestkowej, chociaż do mnie te fakt jakoś nie dociera, włączam tryb wyparcia ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego pięknego i najlepszego :) A przedewszystkim zdrówka i niesustającej weny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszyyyyyystkiego dobrego (sama wiesz, czego pragniesz najbardziej :) ) i kolejnych lat twórczej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego naj naj, wielu pięknych pomysłów i czasu na ich realizację!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesyłam urodzinowe serdeczności życząc wspaniałych pomysłów i jak najbardziej owocnych lat pracy twórczej, a także zdrowia, szczęścia i radości na każdy dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przesyłam urodzinowe serdeczności życząc wspaniałych pomysłów i jak najbardziej owocnych lat pracy twórczej, a także zdrowia, szczęścia i radości na każdy dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę Ci sto lat, mnóstwa pomysłów robótkowych i satysfakcji z hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego! Głowy pełnej twórczych pomysłów, zdrowia, szczęścia i pomyślności.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.