piątek, 20 lutego 2015

Z głową w gwiazdach....

Witajcie wieczorową porą,

dziś piękny słoneczny dzień był aż człowiek ma w sobie więcej energii. Dodatkowo dziś na niebie o godzinie 18.00 można było obserwować na zachodniej stronie nieba  piękną koniunkcję (zbliżenie) Wenus, Marsa i cienkiego sierpa Księżyca. Niesamowity widok zapadający głęboko w serce. Niestety mój aparat do tego typu zdjęć jest za słaby. Więc mogę jedynie pokazać Wam zdjęcie pochodzące ze strony na fb "Z głową w gwiazdach" wykonane przez Karola Wójcickiego.


Noc pięknie rozpoczęta :) oprócz koniunkcji można dziś podziwiać i inne gwiazdy. Mrugają do mnie szepcąc swoje niesamowite historie - jedna piękniejsza od drugiej...... Można by tak stać, patrzeć i podziwiać jak mrugają z wysokości i ładować swoją kosmiczną energię. Ale z czasem trzeba wrócić na ziemię do rzeczywistości........

A rzeczywistość w mojej pracowni zaowocowała ostatnio powrotem do decoupage i wykonaniem dwóch chusteczników w stylu shabby chic :) niby ten sam styl a chusteczniki całkiem inne. 

Chustecznik z różą








Chustecznik "Na zdrowie"







Decoupage to technika, od której zaczynałam moją przygodę na rękodziełem w 2009 roku. Potem w 2011 dołączył do tego sutasz. Jednak mimo tego, że na moim blogu najczęściej gości biżuteria od czasu do czasu pojawia się małe coś zdekupażowane :) jak to się mówi? Stara miłość nie rdzewieje :) Zapraszam Was również na Turkusowy Hamak, gdzie dziś został opublikowany nowy temat siłowni twórczej a jest nim "Shabby chic na wiosnę" może przyłączycie się do zabawy i stworzycie ciekawe prace? Czekam z niecierpliwością co pokażecie tym razem :)

A ja już zmykam do kolejnych moich prac rozłożonych na biurku by tworzyć to co kocham przy gwiazdach zaglądających mi do pracowni przez okno dachowe :)

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

4 komentarze:

  1. Ha! To teraz wiem co widziałam wreszcie, Wenus i Marsa, super. Dziękuję :)
    Chusteczniki prześliczne, róże i zawijasy miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie wczoraj był wyjątkowy dzień. Księżyc oglądałam wychodząc z poczty;-) Niesamowite:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, a ja przegapiłam takie widoki...
    Chusteczniki są piękne, zwłaszcza ten z różą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne prace....i aż mi żal ,ze nie mam zupełnego pojęcia o tej ciekawej technice:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.