sobota, 14 lutego 2015

Serce elfa

Witajcie w tym szczególnym dla niektórych dniu. Wiem, że nie wszyscy lubią 14 lutego. Czy ja lubię? I tak i nie. Tak, ponieważ to jeszcze jeden dzień w roku kiedy możemy, bardziej niż na co dzień kiedy jesteśmy zabiegani, powiedzieć że kochamy, lubimy drugą osobę. Nie, ponieważ jednak bardzo często ten dzień wieje tandetą. Ale dziś chciałam Wam życzyć z głębi mojego serca, aby te wyrazy miłości dawane z okazji Walentynek przeniosły się na resztę dni w roku. Aby każda i każdy z Was czuł wokół siebie miłość codziennie niezależnie od pory dnia czy roku. A przede wszystkim życzę Wam miłości własnej :) tak dokładnie pokochajcie siebie takimi jakimi jesteście. Ta miłość własna jest najtrudniejsza. Pokochajcie swoje zalety i wady. Gdy pokochacie siebie wtedy będziecie mogli dać miłość każdej napotkanej istocie na tym świecie.

"Serce elfa"






Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

3 komentarze:

  1. Tobie również życzę Sylwio miłości tej własnej, jak i tej którą obdarowują nas inni :)
    A serce urocze, prawdziwie elfie z tym kwiatowo-koralikowym dzwoneczkiem.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny. Prawdziwa 'perełka' :).

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.