czwartek, 1 grudnia 2016

Początek

Witajcie w ten śnieżny czwartek,
w taką pogodę człowiek najchętniej zawija się ciepły kocyk, z kubkiem gorącej herbaty i wspomina ciepłe letnie dni, albo ubrany w ciepły sweter zaszywa się na długie godziny w pracowni i tworzy. Z tych godzin wczoraj późno w nocy powstał pierścionek z czarnym onyksem. Klasyczny, prosty a zarazem elegancki. Żeby przełamać ciemną tonację barw dodałam szczyptę czerwieni. Można by porównać to do kropli krwi dającej początek życiu lub początek realizacji marzeń :) Przed Wami pierścionek "Początek" :)

Pierścionek "Początek"








Przypominam również, że cały czas można korzystać z 12% rabatu na zakupy w sklepie Royal Stone wpisując kod PERLA12



Życzę Wam spokojnego dnia Sylwia

3 komentarze:

  1. I pazurki śliczne i pierścione cudny Sylwio - serdeczności ci ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro początki potrafią być tak ujmujące, to jestem ciekawa, co się będzie działo dalej ;)
    Podoba mi się ta mała kropla, niby nic takiego, a nadała charakteru całej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny - i taki mega równiutki. podziwiam jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.