sobota, 17 grudnia 2016

Carmen

Witajcie,
niedługo rozpocznie się czas karnawału, balów. Czas, gdzie w ognistych rytmach będziemy się bawić na parkiecie. Nie może więc zabraknąć biżuterii, która podkreśli temperament kobiety :) taka jest właśnie bransoletka "Carmen" wykonana przeze mnie w kolorach czerni i czerwieni.

Bransoletka "Carmen"












A jeśli kogoś interesuje w jaki sposób powstawała ona zapraszam na blog sklepu Royal-Stone - akcesoria do tworzenia biżuterii gdzie znajduje się wykonany przeze mnie tutorial do tej bransoletki w ramach akcji Polecam RoyaLove :)
http://blog.royal-stone.pl/carmen-bransoletka-tutorial/

Pozdrawiam serdecznie Sylwia

3 komentarze:

  1. Jak na Hiszpankę przystało, ognista, pełna temperamentu i śliczna jest twoja Carmen :) Pozdrawiam Cię gorąco :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyka w pięknym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.