wtorek, 6 grudnia 2016

Promień nadziei ....

Witajcie dziś Mikołajki - jeden z kilku dni w rokuwyjątkowych. Ludzie obdarowują się prezentami. Pamiętajmy dziś, że nawet najdrobniejszy gest jest dla tej drugiej osoby ważny i Wie ona, że choć przez chwilę wybierając, czy wykonując samodzielnie prezent myśleliśmy o tej osobie ciepło. Dziś w ten szczególny dzień myślami jestem z moją rodziną moimi kochanymi dziećmi i mężem. Ale w tym roku przyszło mi w szczególny sposób obdarzyć myślą i prezentem też i inne osoby. Jedną z nich jest pewna nastolatka - wychowanka w mojej klasie. Mam nadzieję, że choć trochę szczęścia w ten dzień mogłam jej podarować i  dałam odrobinę nadziei w jej trudnym życiu.

Wisiorek "Promień nadziei" - zielony agat z kocią zawieszką.






Życzę Wam dziś, aby znalazł się u Was taki ktoś kto wleje w Wasze życie dziś radość i nadzieję.

Do świątecznego nastroju dołączyła dziś pogoda i  za oknem zrobiło się biało 😊❄ a ja na przekór panującej bieli pokażę Wam jeszcze jeden wisiorek, który powstał w ostatnim czasie w mojej pracowni. Tym razem w roli głównej jaspis cesarski w pięknym fioletowym kolorze otoczony zielonymi i fioletowymi drobnymi koralikami. Nazwałam go "Violetta" co z włoskiego oznacza kwiat fiołka jak pisze jedna ze stron ze znaczeniem imion.






Dziękuję Wam serdecznie za to, że zaglądacie tu do mnie i zostawiacie przemiłe komentarze :) są one radością dla mnie ogromną. Dziś już zmykam gdyż jutro czeka mnie ciężki dzień.

Życzę Wam aby każdy dzień tygodnia był dla Was kolorowy i przynosił promienie radości Sylwia

2 komentarze:

  1. Sama nie wiem, który wisior podoba mi się bardziej- energetyczna bomba czy to zielone cudo pełne głębi. Oba są cudowne. I niech przyniosą szczęście nowym właścicielom :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.