piątek, 9 grudnia 2016

Sybilla

Witajcie, dziś chciałam Wam pokazać wisiorek jaki wykonałam na wymiankę Mikołajkową w jednej z grup na FB. Wiem z rozmowy z osobą obdarowaną, że przypadł do gustu :) i bardzo się z tego cieszę  :)











Wisior "Sybilla" wykonałam z labradorytu, który ma niesamowity ogień. Aby podkreślić jego barwę otuliłam kaboszon drobnymi koralikami w podobnej kolorystyce to blask labradorytu. Dodałam również kolorystycznie dobrany chwost, który dodatkowo ozdabia minerał.
A w pracowni na biurku powstają już kolejne biżuteryjne projekty :)

Chciałam też przypomnieć o trwającej akcji Polcam RoyaLove, gdzie dzięki wpisaniu kodu PERLA12 do końca grudnia uzyskacie rabat 12% na zakupy w sklepie internetowym ROYAL STONE :)



Życzę Wam miłego dnia i weekendu Sylwia

4 komentarze:

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.