niedziela, 25 grudnia 2016

W świąteczny czas

W ten świąteczny czas chciałam życzyć Wam samych cudownych chwil. Aby magia Świąt towarzyszyła nam przez cały rok.

Chciałam jednocześnie serdecznie zaprosić Was do zapoznania się z projektami, które przez długie miesiące zajmowały moją głowę, serce i dłonie, ale nie tylko moje ale i wielu wspaniałych kobiet, które zechciały poświęcić swój cenny czas, aby pomóc mi przy ich realizacji Tajemniczego lasu i sukienki Florence - za co im z całego serca dziękuję

"Tajemniczy las"





Sukienka "Florence"




Życzę Wam spokojnych dni świątecznych - pozdrawiam Sylwia

2 komentarze:

  1. Ale cuda! Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia magiczne.... życzę również magicznych chwil świątecznych... pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.