wtorek, 27 grudnia 2016

Poświątecznie

Witajcie poświątecznie ❄🎄

dziś chciałam Wam zaprezentować biżuterię, która powstał  jeszcze przed świętami tylko w ferworze przygotowań wigilijnych nie miałam kiedy jej pokazać. Wisior wykonałam z użyciem jedwabiu shibori i kulek labradorytu, który pod różnymi kątami padania promieni słońca na nie pięknie uwidacznia swój ogień. Ten minerał jest po prostu zachwycający, a magicznie ponoć pomaga w uwodzeniu ;) ale nie tylko. Przed Wami wisior "Pazyfae" :)

Wisior "Pazyfae"







I druga biżuteryjna praca, czyli komplet "Elara" powstał też jeszcze przed świętami dla siostry mojej dobrej przyjaciółki jako prezent pod choinkę. To połączenie lapis lazuli z kryształkami Swarovskiego. Mam nadzieję, że komplet się spodobał.

Komplet "Elara"













Przez święta odpoczywałam  od robótek, aby nabrać sił do tworzenia kolejnych projektów. A dodatkowo cieszę się jak dziecko, ponieważ dziś listonosz przyniósł mi przepiękne minerały :) z których powstaną niebawem kolejne biżuteryjne projekty :)



Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

6 komentarzy:

  1. Wyjątkowej urody bizuteria. Podziwiam nieustanie :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet lapis lazuli jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! Jakie cudne te kolczyki!!!! Cały komplet jest zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna elficka biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłam tu, bo na czyimś blogu wyświetlił się ten pierwszy wisior. Musiałam popodziwiać z bliska. Jest cudny!
    Pięknie tu i klimatycznie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.