sobota, 20 sierpnia 2011

Wymianka kwiatowa:)

Każdy z nas uwielbia dostawać prezenty i dawać je. Super uczucie. Udział w wymiankach lub Candy daje właśnie możliwość i otrzymania i obdarowania osób tym co umie się zrobić własnoręcznie najlepiej. Do tego dochodzi adrenalina, czy to co zrobiłam będzie się podobać tej drugiej osobie i co ja dostanę. Ostatnio biorę udział w paru wymiankach i na blogu i na Wizażu. A dziś przedstawiam wam jakie prezenty dostałam od Kasi Katariny 79, która prowadzi blog "Zabawa z szyciem" http://katarina79-zabawazszyciem.blogspot.com/  - Od Kasi dostałam cudowne rzeczy, torba oczywiście już od dawna towarzyszy mi na wypadach do miasta, serduszko wisi w mojej sypialni, serwetka leży na stoliku nocnym, a ciasteczka zostały zjedzone przez moje szkraby:) Co do serwetek papierowych to już powoli klaruje się pomysł co z nich zrobić. DZIĘKUJĘ ŚLICZNIE KASIU ZA TE WSZYSTKIE CUDA:* Ja dla Kasi zrobiłam broszkę sutaszową w kształcie kwiatu i dekupażowy świecznik.

Prezent od Kasi:)


I to co ja zrobiłam dla Kasi:)




Brałam udział również w wymiance biżuteryjnej na Wizażu - okazało się, że mój prezent zrobiła dla mnie Agave - śliczną biżuterię frywolitkową cudowny naszyjnik i rybę. Ja nie mogę jeszcze pokazać wam co zrobiłam w tej wymiance, bo moja biżu nie dotarła jeszcze do mojej wylosowanki, ale jak już dotrze to wam pokażę.






Czyż wymianki nie są cudowne?:)


9 komentarzy:

  1. Prezenty cudne, wymianki są bardzo symaptyczne, też bardzo lubie w nich brac udział

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, że wymianki są bardzo fajne. W paczuszkach same śliczności :)
    Bardzo dziękuję za udział w wymiance.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wymianka bardzo udana,chciałam Ci jeszcze raz podziękować za to co dla mnie zrobiłaś :)Śliczny naszyjnik dostałaś.
    Pozdrawiam i jeszcze pozwolę sobie dodać Twój blog do obserwowanych :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenciki rzeczywiście udane.
    Ja też bardzo lubię się wymieniać. Dlatego też założyłam wątek wymiankowy i biorę udział w różnych wymiankach zbiorowych.
    Życzę Ci jak najwięcej udanych wymianek i wygranych Candy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty wymiankowe dostałaś, gratuluję. I niecierpliwie czekam, aż pokarzesz, co Ty zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna wymianka i cudne prezenty :) tak wymianki są rewelacyjne ! o tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nurrgula już pokazałam przynajmniej jeśli chodzi o wymiankę kwiatową:) - ja zrobiłam świecznik i broszkę sutaszową, a co do wymianki biżuteryjnej na wizażu pochwalę się jak dotrze przesyłka do adresatki.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.