sobota, 6 sierpnia 2011

"Laguna" i "Magiczny ogień"

Zaczynam znów sutaszować  - miałam chwilę przerwy spowodowaną przeziębieniem, ale już tworze:) Powstały prawie trzy pary kolczyków i wisior. Dlaczego prawie bo wisior czeka na zawieszkę (mam nadzieję, że listonosz dotrze w poniedziałek;)) a trzecia para;) kolczyków czeka tak na prawdę na drugiego (jeden powstał w środę gdy była u mnie Asia i pokazywałam jej na czym polega sutasz. Miło spędziłyśmy czas - ładnych parę godzin, ale nie da się krócej żeby pokazać jak zrobić coś z sutaszu i minerałów). Dziś więc prezentuję wam kolczyki "Laguna" - blue agat w połączeniu z grafitowym hematytem i czarny szklanym koralikiem otoczone błękitnym, turkusowym i czarnym sutaszem. Do kolczyków właśnie powstał wisior jak już uzyska zawieszkę pokażę wam cały komplet. A druga para kolczyków powstała na prezent dla koleżanki z okazji jej nastych;) urodzin. "Magiczny ogień" - czerwony koral, agat palony i czarny onyks w połączeniu z czernią i czerwienią sutaszu. Cały czas myślę też co by tu dodać do Candy, czy ma być to coś z sutaszu, czy może decoupage? Hm zabawa trwa - trochę czasu jeszcze mam:) Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog.



7 komentarzy:

  1. Ale cuda ..te czerwone...echhh...cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też czerwone przypadły do gustu. Ściskam Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, szczególnie ta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te czerwone są prześliczne!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. obie pary kolczyków są cudne

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka! Zwłaszcza te czerwone, podoba mi się ten skręcony sznureczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolczyki:) a te czerwone zwłaszcza...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.