wtorek, 9 sierpnia 2011

Zbliża się jesień....

Dziś niby świeci słońce, ale jest zimno. Czyżby to już zbliżała się jesień? Lata w sumie nie było to może kolejna pora roku okaże się ładniejsza - oby. Lubię bardzo kolory jesieni dlatego też powstał "Pachnący cynamon"  - jaspis cappuccino i pomarańczowa muszla otoczone sutaszem w kolorach brązu i pomarańczy. Te barwy są takie ciepłe, takie cynamonowe:)  i przypominają nam o złotej jesieni.







A do kolczyków "Laguna" powstał wisior:) żeby nie były samotne;)




12 komentarzy:

  1. Naprawdę piękne te cynamonowe kolczyki :) aż trudno wzrok oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, jakoś tak jesiennie się zrobiło. Ale jesień lubię, o ile jest słoneczna :) Kolczyki jesienne są absolutnie przepiękne, choć mnie kojarzą się raczej z jarzębiną niż cynamonem :) Wisior też śliczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeden i drugi zestaw jest piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jedne kolczyki to piękniejsze - super! Pierwszy zestaw rzeczywiście ciepłe ma kolory, aż milej się robi biorąc pod uwagę pogodę za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oba kompleciki świetne :)

    a ja kocham jesień... ahhh taką słoneczną... doczekać się wprost nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i w tych cynamonowych skręciłaś sznureczek super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona i kolorkiem i wykonaniem!!!!Cudo poprostu cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne te jesienne barwy! Jestem zachwycona :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. przesliczna jest Twoja biżuteria
    piękne kolory i kształty
    życzę powodzenia
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuda tworzysz :)
    Dziękuję za udział w moim Candy :)
    Zapraszam gorąco, ściskam i pozdrawiam :)
    Iwona
    http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz mega talent i tworzysz cudowne przedmioty :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.