środa, 21 marca 2012

Na powitanie wiosny:)

Na powitanie wiosny a zarazem na wymiankę prima aprilisową na Wizażu powstały kolczyki w zieleniach niebieskościach i granatach z agatami i lazurytami a do tego "owijane" jajko;)












Jutro losowanie w mojej wymiance na powitane wiosny  - mam tylko mały problem bo nie mam adresów do korespondencji od dwóch dziewczyn:( wysłałam już meile z prośbą o uzupełnienie danych mam nadzieję, że do jutra wszystko będzie tak jak trzeba. Pozdrawiam serdecznie Sylwia

15 komentarzy:

  1. Kolczyki cudne :) jajko fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba wszystko! I cieszę się, że zielono się robi na blogach, jak dziecko! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki, jajo świetne, a tło boga niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny komplecik :)
    Już go podziwiałam w innym miejscu :) ale tu też chciałam skrobnąć parę słów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Równiutkie, ładne kolorystycznie, takie chciałoby się nosić w ten wiosenny czas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co raz bardziej interesuje mnie sutasz twoje kolczyki to mistrzostwo mam nadzieję że jak będę miała jakieś pytania to pomożesz ,czekam na moją wymiankową parę,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. widze,ze praktyka czyni mistrza- cudownie Ci te owijance wychodza. rowno i pieknie. kolczyki przesliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wam dziewczyny dziękuję za te wszystkie przemiłe słowa:* I za to że tu do mnie zaglądacie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piekne kolczyki, jajo takze fantastyczne, wiosno witaj :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.