piątek, 23 marca 2012

Wymianka "Niezapominajka" zapraszam:)

Powiecie, że oszalałam, zbzikowałam, zwariowałam;) trudno. Ale mam pomysł  - zakiełkował wczoraj i dziś urósł już do takich rozmiarów, że nie mogę czekać z  nim dłużej:))) 


OGŁASZAM CO NASTĘPUJE

ZAPRASZAM DZIEWCZYNY DO KOLEJNEJ WYMIANKI:)

WYMIANKA "NIEZAPOMINAJKA"

Zasady:

1. W zabawie mogą wziąć udział osoby prowadzące bloga w miarę systematyczni.
2. Chętne osoby proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem do 9 kwietnia
3. Przesłanie swoich danych do mnie  sylwiairena76@tlen.pl w temacie emaila napiszcie "Wymianka Niezapominajka" podpiszcie się też swoim nickiem ułatwi mi to waszą identyfikację:)
4. W pasku bocznym bloga umieśćcie  podlinkowane zdjęcie z informacją o wymiance
5. 10 kwietnia przeprowadzę losowanie i prześlę wam adresy 
6. Prezenty wymiankowe mają trafić  do obdarowanych do 15 maja proszę przesłać do mnie zdjęcie prezentów.

Co powinno znależć się w paczce:
-prezencik  w kolorze niebieskim(różne jego odcienie od błękitów po granat)  wykonany własnoręcznie  kartki, pudełka, prace szydełkowe, frywolitki, biżuteria itd.   (ponieważ często jest tak, że tworzycie w różnych technikach swoje rzeczy mam więc prośbę żeby prezent został zrobiony przez was w technice, w której czujecie się najlepiej),
- coś słodkiego: kawka, herbatka, gorąca czekoladka,
- przydasie... najlepiej takie które przydadzą się obdarowanej osobie, więc warto przejrzeć bloga i zobaczyć co dana osoba wykonuje
- koniecznie proszę podpisać prezent aby osoba która go otrzyma wiedziała komu podziękować
I co wy na to? Mam nadzieję, że parę osób się skusi:) Pozdrawiam i życzę wam udanego weekendu:)

50 komentarzy:

  1. No Sylwio ale szalejesz ale to dobrze bo twoje wymianki są super ,więc ja się zapisuję ,pozdrawiam ,moje dane masz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że się podobają:) a pomysł na Niezapominajkę przyszedł tak nagle,że nie mogłam czekać aż skończy się wymianka wiosenna tym bardziej, że za mało czasu by było do realizacji. Czekam na następne osoby zarażone bakcylem wymianek:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest wymianka idealna dla mnie, bo ja uwielbiam niebieskości! Już się nie mogę doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie załapałam się na wymiankę wiosenną, ale na tą bardzo chętnie się zapisze:)
    Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę ominać takiej zabawy bo niebieski i turkusy to moje kolory :-) Zapisuję się na takich warunkach jak poprzednio! Będzie suuuuper zabawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham wszystkie odcienie niebieskiego wiec od razu się zapisuję :) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super temat. Jestem chętna. Zapisuje się.

    OdpowiedzUsuń
  8. w wiosennej biorę udział to i w niezapominajce...a co mi tam...uwielbiam jak wszystko w wymiance jest pod kolor...

    OdpowiedzUsuń
  9. zaintrygowałaś mnie i chociaż jedna jeszcze nie skończona - zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja też się zapisuję. niebieskiego nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak niebieski to i ja się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie ja tez bardzo chętnie się zapiszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się bardzo dziewczyny, że niebieski to nie tylko mój ulubiony kolor:) Przesyłam wam niezapominajkowe buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachęcona przez Sylwię - dopisuję się, Wspomnę tylko, że uwielbiam wszelkie odcienie niebieskości chyba od zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł na zabawę. Zapisuję się z chęcią.
    Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachęcona Twoim zaproszeniem, z ogromną przyjemnością startuje i już myślę na niebieskościami:) Kocham niezapominajki:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią przyłączę się do Waszej zabawy :) Już ślę dane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ponieważ bloger znów odmawia posłuszeństwa wpisuje ja do wymianki Kamala http://twory-potwory.blogspot.com/

    Dziewczyny jakbyście miały problem z wpisywaniem komentarzy to dajcie znać mi na meila:)

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja dodaje swoje conieco

    wytworki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mogę sobie odpuścić, skoro chodzi o niebieski kolor

    http://turkusowekorale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor niebieski uwielbiam, więc zapisuję się na Twoją wymiankę z ochotą
    http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. No ja takiej wymianki nie mogę odpuścić!
    Kocham niezapominajki!
    Te kwiatki to dla mnie cudowne wspomnienia z dzieciństwa. Są tak niezwykłe, bajkowe wręcz, delikatne...
    Zapisuję się oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę się oprzeć tej wymiance,choćbym miała nocami ślęczeć i dłubać...zgłaszam się :) jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. No i wpadłam , jak większość tu zapisanych w studnię wymianek . I pomyśleć ,że jeszcze miesiąc temu nie wiedziałam ,że takie coś wogóle istnieje :) Zapisz mnie plisss ....

    OdpowiedzUsuń
  26. " Niezapominajki to są kwiatki z bajki, gdy płyniemy łódką, śmieją się cichutko i tak szepczą skromnie;
    NIE ZAPOMNIJ O MNIE"
    To moje ulubione kwiatki od zawsze. Dopisuję się chociaż mnie jeszcze nie znacie, ale postaram się stanąć na wysokości zadania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. He he no szalejesz ,ale troche sie temu nie dziwie hi hi..

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)

    www.kreatywna-robotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli można to i ja się zgłoszę do zabawy i już tupię nogami z niecierpliwością :) A niebieski to przecież ulubiony kolor mojego synka ;) Mam nadzieję, że to iż dopiero zaczynam w świecie blogowym nie dyskwalifikuje mnie???

    Monika

    www.osowialasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cały czas sie waham, tak kocham kolor niebieski i niezapominajki...

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja oczywiście się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  32. Imbirku skoro kochasz niebieski i niezapominajki to się nie wahaj:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj

    Skoro biorę udział we wszystkich Twoich wymiankach to i tej nie mogę pominąć, chociaż ostatnio brakuje mi czasy na cokolwiek ale dam radę:)
    Zapisuje się:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku, temat taki wdzięczny a jak dawno nie brałam udziału w wymiankach... Proszę, dopisz mnie do listy uczestników dobra kobieto. Proszę...

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się z wielką chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  36. No i skusiłam się...adres masz?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Renatko mam adresik:D i bardzo się cieszę, że się skusiłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się i ja. Lubię błękity , coś wymyśle w tym kolorze.Strasznie te wymianki wciągają. Masz mój adres z poprzedniej wymianki czy przysłąć jeszcze raz?

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się i ja :)
    Mój adresik gdzieś w tajnych archiwach chyba masz :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj!
    Mam pytanko, ile tak mniej więcej kosztuje przesłanie takiej paczuszki wymiankowej, czy też candy, tak mniej więcej, wiadomo, ze każda paczka jest nieco inna od pozostałych. Bo tak troszeczkę zastanawiam się nad udziałem, choć nie jestem do końca pewna, czy się wyrobię, a jednocześnie myślę o zorganizowaniu własnego candy. Z góry dziękuję za odpowiedź i zapraszam serdecznie do odwiedzenia mojego całkiem nowego bloga: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/ Już wkrótce pokażę w nim kilka świeżutkich prac :)
    Pozdrawiam serdecznie, wiosennie i zielono, Erita

    OdpowiedzUsuń
  41. Erita rozumiem z komentarza, że nie zapisujesz się do wymianki niezapominajkowej. co do kosztów to wszystko zależy co robisz i ile to waży. Możesz sprawdzić na stronach poczty polskiej cenę przesyłki - średnio wychodzi od 5zł do 15zł. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  42. To i jeszcze ja się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam niebieski kolor więc i ja się zapisuję :) mój adres chyba masz :)

    OdpowiedzUsuń
  44. i jak tu się nie zapisać jak to mój ulubiony kolor :) adres masz:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Martuniu ponieważ zawsze wywiązujesz się solidnie z wymianek a ja dopiero zabieram się za losowanie więc zapisuję cię z czystym sumieniem do wymianki:) Ale od razu też piszę, żę ponieważ już zaczynam losowanie par więc zapisy uważam od tej chwili za zamknięte. Dla zainteresowanych dodam, że po zakończeniu wymianki wiosenniej i niezapominajkowej na pewno coś będzie;) bo już w głowie mam temat na następne co najmniej trzy zabawy;) hahaha szalona jestem wiem ale to takie fajne:))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję Ci za odpowiedź Luno ;) Będę śledzić uważnie Twojego bloga i kto wie, może już niedługo dołączę do jednej z wymianek. Dołączam do obserwujących i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.