piątek, 23 marca 2012

Podsumowanie wymianki wiosennej u AngeluS

Dziś pokazuję wam prace jakie powstały na wymiankę wiosenną u AngeluS - ale za nim zobaczycie co dostałam i co zrobiłam chciałam bardzo serdecznie podziękować organizatorce za świetną zabawę:* za poświęcony czas na dopilnowanie wszystkiego:)
Moją wymiankową parą była Janinka:) zapraszam na bloga Janeczki bo warto zobaczyć jakie piękne cuda wychodzą spod jej rąk:) NAjbardziej zachwyciły mnie frywolitki  - CUDOWNE!!! A mój komplecik w fantastycznych wiosennych zieleniach jest REWELACYJNY!!!! I TYLKO MÓJ:)))) Janeczko bardzo ale to bardzo ci za niego dziękuję :*:*  Do kompleciku dołączona była jeszcze też cudnej urody bransoletka koralikowa oczywiście jak przystało na wymiankę w kolorach wiosennych:)) Jest prześliczna :) oczywiście mnustwo przydasiów i słodkości. Janeczko jeszcze raz wielkie dzięki za wszystko:*






Dla Janeczki zrobiłam broszkę sutaszową "Krokus" z agatem w roli głównej oraz zakładkę do książki "Czas na wiosnę" - gdzie za wiosenne słoneczko posłużył cytryn:) dodałam przydasie i coś do picia i słodycz. Mam nadzieję, że Janeczka jest zadowolona z wymianki tak samo jak ja:) 










Wiecie wymianki to tak fajna rzecz, że mam pomysł już na kolejną mimo, że dopiero wylosowałam wczoraj kto dla kogo robi prezent w wymiance na powitanie wiosny. To takie zboczenie;) chyba;) ale o nowej wymiance, która wykluła się dziś w mej głowie może jutro;) 

wiosennie was pozdrawiam Sylwia


9 komentarzy:

  1. szczęściara z Ciebie... cudeńka dostałaś... dobrze, że chociaż inni są zadowoleni...

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAZDROSZCZĘ CI TEGO KOMPLETUUU!!! JEST NIEZIEMSKO PIĘKNYYY!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty... a ja zapraszam do siebie na wymiankę oczywiście jeżeli masz ochotę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty sobie zrobiłyście,ale co się dziwić jak w parze były dwie mistrzynie :):)
    Szkoda,że nie biorę teraz udziału w Twojej wymiance,po prostu brak czasu ,ale mam nadzieję,że jeszcze kiedyś się uda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny:* A co do wymianke Reni zaraz zerknę ;) oj nie ma jak uzależnienie;) i Kasiu tak jak pisałam w przygotowaniu już następna bo zapisy muszę potrwać ciut a jest związana z majem więc czas zacząć już ale więcej jutro w poście:) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem bardzo zadowolona z wymianki. Bardzo Ci dziękuję za piękne prezenty i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne rzeczy :) ostatnio zakochałam się we frywolitce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Espectacular trabajo!!! Felicidades!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna wymianka! Pierwszy raz widzę bigle w zielonym kolorze :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.