czwartek, 22 marca 2012

Losowanko wymiankowe:) i koło ratunkowe;)

Właśnie zakończyłam losowanie wymiankowe:))) Ja już wiem kto dla kogo robić będzie prezencik:) Zaraz zacznę wysyłać wam wyniki losowania. A teraz parę słów na temat samego losowania. Tym razem postanowiłam troszkę zamieszać w losach;) i nie są to typowe pary wymiankowe jak do tej pory. Czyli nie jest tak że Ania robi Basi a Basia robi Ani. O nie teraz jest misz-masz całkowity:))) Dlatego też w emailu podam wam oprócz adresu dziewczyny, dla której robicie również jej nick żebyście mogły z posta gdzie zapisywałyście się na wymiankę ( z komentarzy!!!)  trafić do jej bloga i zerknąć kto to jest jakim rzemiosłem się zajmuje. Przepraszam, że nie podam wam w emilach linków do blogów ale i tak wysyłanie tych wiadomości to jakieś 3-4 godziny pracy.

DZIEWCZYNY JESZCZE RAZ PODKREŚLAM TYM RAZEM NIE SĄ TO WYMIANKOWE PARY TAK JAK W POPRZEDNICH WYMIANKACH  
ZROBIŁAM TOTALNY MISZ-MASZ!!!:))) 


Kochane dziewczyny ponieważ pytacie w meilach kto dla was robi prezent w wymiance, a nie jest to żadną tajemną wiedzą ani nie będzie zgadywania kto dla kogo robił, tak jak to czasem bywa na forach internetowych gdzie się bardziej zna osoby, więc udostępniam wam listę kto dla kogo robi prezent:

ROBI PREZENT
DOSTAJE PREZENT
1.      
Mika 78
Bożenka
2.      
Plecionki Joanki
Magda (Igła)
3.      
Lusiaczka
Wiola
4.      
Diana
Muffinoowa
5.      
Anonimowy Anka
Plecionki Joanki
6.      
Wiola
Anonimowy Anka
7.      
Haftyśka
Esterson
8.      
Mgiełka Rosy
Dora
9.      
Reni
Zmalowanalala
10.                        
Aldi
Tafcik
11.                        
Skimmia
Luna
12.                        
Dudqa
Lidka
13.                        
Cohenna
Martita1978
14.                        
Maggie
Cecyliarodzinaija
15.                        
Esterson
Czarna Cytryna
16.                        
Lucyna
Agnieszka
17.                        
Kasiekw
Lore Art.
18.                        
Marzycielka
Haftyśka
19.                        
Katerina
Romantyczka
20.                        
AngeluS
Mangosia
21.                        
AgapeArt
Aldi
22.                        
Rakuska
Lusiaczka
23.                        
Dziki Imbir
Skimmia
24.                        
Luna
Dziki Imbir
25.                        
Dora
Anko
26.                        
Czarna Cytryna
Kasiekw
27.                        
Martita1987
Marzycielka
28.                        
Magda (Igła)
AngeluS
29.                        
Cecyliarodzinaija
Rakuska
30.                        
Bożenka
Dudqa
31.                        
Anko
Reni
32.                        
Zmalowanalala
Cohenna
33.                        
Mangosia
Diana
34.                        
Agnieszka
Mika78
35.                        
Lidka
Katerina
36.                        
Tafcik
Mgiełka Rosy
37.                        
Lore Art
Maggie
38.                        
Muffinoowa
AgapeArt

W jaki sposób odbyło się losowanie? Moja córka posłużyła za losowacza;) mówiła mi liczby w zakresie od 1 do 39, a ja jej zapisywałam. Tak więc powstał waśnie powyższy misz-maszJ Spokojnej nocy wam życzę buziaki:*
 

Powodzenia dziewczyny w tworzeniu :) przypominam, że jeśli któraś z was z jakiś względów nie będzie mogła zrobić pracy wymiankowej proszę o natychmiastowy kontakt email oraz w przypadku kiedy nie dotrze wiadomość z adresem do jutra też proszę o kontakt - jeszcze raz wyślę wtedy.

Dziś skromnie jeśli chodzi o prace - spodobały mi się zakładki do książek:) i tak powstało koło ratunkowe:)) z onyksem. Jutro pokarzę co zrobiłam na wymiankę U Angelus i co dostałam :)







Pozdrawiam was wiosennie Sylwia



8 komentarzy:

  1. oo, mam takie same koło :D ale nie wpadłabym żeby zrobić z niego zakładkę :> :D bardzo pomysłowe :D :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne to koło! Początkowo myślałam, że to breloczek albo taka zawieszka typu charms! Zdecydowanie fajnie będzie się czytało nie tylko morskie opowieści z taką zakładką pod ręką! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo śliczna ta zakładka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju mam nadzieję,że się nie pogubię- to pierwszy raz!!! :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ta zakładka jak w sam raz do Mobydicka:) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. O LOSIE!!! Nie było mnie zaledwie troche i taka zafajnista wymianka przeszła mi koło twarzy. BÓL! Pozdrowienia dla LUNY

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że miałaś pomoc w losowaniu par, bo trudno było by samemu to ogarnąć:) Świetna zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysl, kolo jest swietne :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.