poniedziałek, 26 marca 2012

Warsztaty (kursy) tworzenia biżuterii sutasz - zapraszam


Warsztaty tworzenia biżuterii sutasz (soutache)

SERDECZNIE ZAPRASZAM
NA WARSZTATY TWORZENIA
BIŻUTERII TECHNIKĄ HAFTU SUTASZ
WOJEWÓDZTWO ŚWIĘTOKRZYSKIE


Serdecznie zapraszam na warsztat, który odbędzie się
w SOBOTĘ 21.04.2012r.
w BARYCZY koło KOŃSKICH w godzinach 10-16.

koszt 100zł

Grupa będzie max 6 osobowa, tak abym mogła każdej z was poświęcić swoją uwagę.
Materiały (sutasz, nici, klej, igły, koraliki itp.) potrzebne do wykonania pracy osoby uczestniczące w warsztatach dostaną na miejscu.
Podczas zajęć wykonamy wisior, dzięki któremu poznacie podstawy techniki haftu sutasz.
W trakcie warsztatów zapewniam napoje oraz słodki poczęstunek.
Pierwszeństwo w uczestnictwie w warsztatach mają osoby, które dokonały przedpłaty na konto. 
Wykonane prace pozostają własnością autorów.



Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego terminu warsztatów.


3 komentarze:

  1. może zorganizowałabyś takie warsztaty w pobliżu jarocina? ja bym była chętna, pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli zebrałabyś grupę 10 osób i miałabyś miejsce gdzie mogłybyśmy spokojnie tworzyć to tak mogłabym przyjechać w któryś weekend. Warunkiem jest też przedpłata za kurs 50% wartości czyli w przypadku kursów wyjazdowych 60zł od każdej uczestniczki. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie do zabawy :)

    http://sioodemka.blogspot.com/2012/03/zeby-nie-byo.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.