niedziela, 11 marca 2012

"Nawet najczarniejsza chmura ma srebrne brzegi"

"Nawet najczarniejsza chmura ma srebrne brzegi" - pod takim hasłem miałam przyjemność ogłosić kolejne wyzwanie na Wizażu w nagrodę za wygrane poprzednie wyzwanie :)  o którym pisałam na moim drugim blogu o TU :)
Kiedyś przeczytałam tekst o tej chmurze ze srebrnymi brzegami na jakimś blogu bardzo mi się spodobał i postanowiłam, że będzie to temat przewodni kolejnego wyzwania:) Dziś już podliczyłam głosy i .... i okazało się, że moja praca zajęła I miejsce:)))) Zrobiłam na wyzwanie dwie prace jedną w sutaszu drugą w decoupage i to sutasz zachwycił Wizażanki:) Bardzo wam dziękuję dziewczyny, że głosowałyście właśnie na moją pracę:))) Takie wyróżnienie wśród przepięknych prac dodaje skrzydeł do dalszego tworzenia:))

A teraz pokazuję co stworzyłam.

"Srebrne brzegi nadziei" 
Agaty w otoczeniu czarnego, szarego, srebrnego i ecru sutaszu







"Modlitwa"
szkatułka decoupage - wreniks szklący, wydruk, szablon.







Powstają cały czas kolejne prace wymiankowe:) wizażowe i blogowe i prywatne. W miarę jak będą docierać do nowych właścicieli będę je wam pokazywać. Dziękuję wszystkim zaglądający i komentującym i witam nowych obserwatorów:) Pozdrawiam niedzielnie. Do następnego posta. 

28 komentarzy:

  1. Cudne prace zrobiłaś :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sutasz faktycznie zachwycający

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej, bransoleta przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pierwszego miejsca. Takie wyróżnienia dodają skrzydeł i motywują do dalszego tworzenia :) Bransoletka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sutasz niesamowity- arcydzieło :-) a szkatułka mozna by rzec ... uduchowiona.. skoro to modlitwa. Piekne i nastrojowe. miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wam dziewczyny za takie piękne komentarze:* skrzydła rosną mi coraz bardziej:))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie chmury uwielbiam....a w Twoim wykonaniu stają się jeszcze bardziej niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nurrgula dziękuję ci :) starałam się oddać jak najlepiej klimat tego stwierdzenia i chyba się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOOW .... ta bransoleta to prawdziwe dzieło sztuki, nie mogłam oczu oderwać, jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście GRATULUJĘ I miejsca-zasłużyłaś sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta Bransoletka ZAJEFAJNA !!! Rewelacyjnie dobrana kolorystyka i wzór rzeczywiście tylko na 1 miejsce !!!!
    GRATULUJE ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pierwsze miejsca - jak najbardziej zasłużonego. Bransoletka jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje 1 miejsca! prace jak zwykle niezwykłe! ,pieknie sie prezentuja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace! Nie dziwię się, że zajęłąś 1 miejsce. Bransoletka niesamowita! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. szkatułka jest rewelacyjna a bransoletka cudnie wyglada :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace, a Twój sutasz to mistrzowska robota, nic dziwnego że zajęła pierwsze miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow!!! To jest po prostu mistrzostwo świata. Gratuluję wygranej. Powód jak dla mnie oczywisty. Super!!!!
    pozdrawiam
    justyna
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje - dzielo sztuki :) przecudowna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  19. Same slicznosci

    OdpowiedzUsuń
  20. szkatułka przepiękna! te kolory...

    OdpowiedzUsuń
  21. jakze mogło być inaczej?/gratuluje....piękny jest...ale ja wolałbym jednak coś z duzym kamieniem w środku:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję ale praca jest tak piękna , ze nie mogło być inaczej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny sutasz :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwyciły mnie Twoje chmurowe prace. Piękna bransa i szkatułka. SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Znowu Woooow!!! Cudne są Twoje prace, piękna ta szkatułka, a sutasz...! W ogóle podziwiam pracowitość i wytrwałość w sutaszowaniu

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.