czwartek, 16 sierpnia 2012

PARY WYMIANKOWE - wymianka księżycowa:)

I w końcu to na co wszyscy czekają :)))) pary wymiankowe:) Bardzo się cieszę, że znów sporo osób się zapisało na wymiankę mimo sezonu urlopowego  - tym razem jest nas 24 czyli doba ;) 12 par czyli rok;) czyż nie magiczne? niczym sam księżyc i jego wpływ na całą przyrodę.



Nie będę przypominać zasad dla tych którzy jednak mają kłopot z pamięcią;) są one TU

A o to co wyszło z losowania - klikając na nicka przeniesiecie się na blog swojej pary:)

1) Pandzioszka - Bożenka
2) Martita1978 - AgapeArt
3) Jawora - Etoile
4) Juana - Decokuferek
5) Margeritka_gg - Wiola
6) Wisia - Lucyna
7) Pogodna Rudbekia - Janeczkowo
8) Fimo - Elżbieta
9) Aga L-P - Ulotne Chwile
10) Katerina - Boniusia
11) Ar_nika - Na Górze Róże
12) Atenkowo - Luna:)

Powodzenia dziewczyny w tworzeniu :))) Szczegóły prześlę wam jak zwykle na meile jeśli nie dziś to najpóźniej jutro.

A i jeszcze jedno  - od jakiegoś czasu chodzi mi coś po głowie tym razem nie jest to nowa wymianka;) co nie znaczy, że ich nie będzie;) Coś większego mi się kołacze, ale o tym w następnym poście:)
Pozdrawiam was serdecznie wasza Luna.


5 komentarzy:

  1. Trzymam za Was kciuki ,no i jestem ciekawa tej nowej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłej zabawy i strasznie jestem ciekawa cóż to się tam naszej Lunie kołacze.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się, że znów biorę udział w wymiance u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.