środa, 29 sierpnia 2012

Ruch w interesie....

Ruch w interesie... pewnie jak zaglądacie do mnie na blog stwierdzacie, że jakoś tu pusto i cicho;) Zapewniam was jednak iż cały czas się dzieje dużo  - bardzo dużo. Jak wiecie z poprzednich postów założyłam nowy blog i cały czas z moim Zespołem konferujemy, tworzymy, główkujemy z myślą o was. U mnie w pracowni też cały czas coś tworzę, a to na wymianki a to na wyzwania. Już niedługo pokarzę wam co ciekawego powstało:) A teraz serdecznie zapraszam do zapoznania się tutorialem, który umieściła u nas w Turkusowym Hamaku Qrka Domowa :)


Miłej lektury - buziaki wasza Sylwia - Luna

4 komentarze:

  1. to fajnie, że dużo się dzieje. oby tak dalej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutorial ciekawie stworzony, aczkolwiek nie skorzystam bo nie szyję i póki co mnie do szycia nie ciągnie, może kiedyś:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się że się wam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie sie podoba ale bym jeszcze chciała wiedziec jak zrobić ten nadruk..

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.