piątek, 31 sierpnia 2012

Kufer ślubny

Tydzień temu odwiedziła mnie moja przyjaciółka i poprosiła, żebym zrobiła kufer ślubny. Zgodziłam się choć czasu nie miałam za dużo bo ślub, na który jest zaproszona jest już jutro. Do tego nie miałam surówki drewnianej - na szczęście i tym razem Drewniana Dolina okazała się niezawodna:) surówka przyszła w poniedziałek:) I tak z perspektywą 4 i pół dnia pracy nad kufrem zabrałam się do tego przedsięwzięcia. Wiem, że gdybym miała więcej czasu kufer byłby dopracowany bardziej i pewnie inną formę by przybrała jego grafika. Ale jak się nie ma tego co się chce to się lubi to co się ma ;) Przedstawiam wam efekt moich 4 i pół dniowych zmagań;)











Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

28 komentarzy:

  1. Jest cudowny :)) bardzo mi się podoba :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam oj tam. Co bys mu jeszcze chciała zrobić? Jak dla mnie jest kompletny. Fajne zgrałaś wzór z wieka z wzorem na reszcie. Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dysiaczku:) dół to odbicie sylikonowego szablonu.

      Usuń
  3. Jest naprawdę piękny, Państwo Młodzi będą z całą pewnością zachwyceni z takiego prezentu!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowity jest...
    wow...potrafisz cuda wyczarowac :)
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kufer. będzie fajną pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. łał...ja bym takiego w życiu nie zrobiła z co dopiero w 4 i pół dnia :-))))
    według mnie jest idealny i niczego mu już nie brakuje:-)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbyś nie miała wyjścia to byś zrobiła :) Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  7. cudeńko jak zawsze :) te twoje dzieła mają w sobie jakąś magię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj pięknościowy aż bym się jeszcze raz za mąż wydała aby taki dostać hihi












    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uśmiałam się przednio i dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  9. kufer jest prześliczny ... ale sie musiałas nad nim namęczyć pozdrawiam iepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nakombinować co zdążę w tak krótkim czasie zrobić żeby miało ręce i nogi ;)

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba:)cudny:)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na urodzinową czekoladkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zaraz wpadnę się poczęstować ;)

      Usuń
  11. Wow, pełen szacunek i ukłony w twoją stronę. Tak mało czasu i takie cudo! Panna młoda będzie zadowolona :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. sylwio on wygląda jak w spadku po babci,,,wprost cudownie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko bardzo ci dziękuję:)) starałam się uzyskać taki efekt ale też żeby kufer nie był za ciemny bo jednak to na ślub.

      Usuń
  13. Sylwia ja nie wiem co Ty chcesz od tego kufra? dla mnie on jest cudowny. super dobrana kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasu rzeczywiście nie dużo, ale świetnie sobie poradziłaś - kufer jest cudny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuferek jest śliczny :) Nie wiem czego od niego jeszcze wymagać, moim zdaniem jest idealny...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny ! tos sie postarała , szkoda ,że ja nie idę do slubu buuuuuuuuuuuuuuu, ale dla takiego kuferka to mogę wziąc drugi he he.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.