czwartek, 16 sierpnia 2012

Podsumowanie wymianki kuchennej

Witajcie, wiem że czekacie na posta dotyczącego wymiankowych par ale na początek zaległy post z podsumowania wymianki kuchennej, w której brałam udział dzięki Bożence:) której dziękuję za zorganizowanie suuuper zabawy. Moja parą wymiankową była Marzycielka:) Żeby nie przedłużać o to co zrobiłyśmy dla siebie:

Ja dla Anetki:) 


Mój pierwszy uszyty woreczek z moim pierwszym haftem - wiem że jeszcze daleko mi do waszych suuuper haftów i waszych cudów szyciowych, ale kto wie może kiedyś będę z nich zadowolona.





Ponieważ moje zdolności krawieckie dopiero odkrywam;) w bólach;) więc dokupiłam rękawicę kuchenną dla Anetki ale była tak słodka, że nie mogłam się jej oprzeć:)


 
Dodatkowo zrobiłam na szydełku broszkę  - różę z perłą hodowlaną 




Oraz aplikację, którą można dowolnie użyć




 Przydasie i słodkości


Mam nadzieję że prezent się spodobał Anetce.

Anetka dla mnie przygotowała:

cały zestaw z prezentami i przydasiami (serwetki, drewienka i koraliki)
 super koszyczek materiałowy na pieczywo:)
 Termometr kuchenny:)
 Muszelkowa ramka - przyda się na zdjęcie z nad morza:)
 I jeszcze raz koszyczek, którym się zachwycam  - patrząc jednocześnie jak jest zrobiony:))

Anetko dziękuję ci ślicznie za wspaniałości, które zrobiłaś dla mnie:))) Są śliczne:))

5 komentarzy:

  1. Same śliczności! Szczególnie koszyczek i różana broszka :-)
    Aż mnie skręca z ciekawości o wyniki losowania w twojej wymiance...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że jesteś zadowolona. Dziekuję za udział w zabawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze nie przypominam sobie aby była taka wymianka !, ale bardzo mi sie podoba temat i upominki , znowy mnie omieło cos fajnego buuuuuuuu.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.