piątek, 19 października 2012

Nimfa

Dziś szybciutko pokazuję co wymyśliłam w ramach nowego tematu Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku, jako przykładową pracę do tematu podanego przez zwyciężczynię poprzedniej edycji siłowni, czyli Myszelkę:) a temat miły i przyjemny "Biel otulona pastelami".
Tym razem powstał wisior "Nimfa", do którego powstania użyłam kremowej muszli i pereł a wszystko otuliłam kremowym i bladoróżowym sutaszem.

"Nimfa"





Zapraszam was serdecznie do zgłaszania swoich prac na siłownię twórczą!!!! 
Zapisy są TU warto  - super nagrody są do zdobycia :) dzięki naszym sponsorom:)

Do dziś czyli 19 października 2012r. do 23.59 można oddawać swoje głosy na prace, które wpłynęły na 2 siłownię twórczą "Z nostalgią o szkole"  - głosy oddajecie TU warto popatrzeć jakie cudowne prace robią utalentowane kobiety:) i przez oddanie swojego głosu docenić ich wspaniałą pracę:)

Dziękuję wam za liczne i przemiłe komentarze pod poprzednim postem:* jak zawsze dodają one energii do dalszego tworzenia.

Dziś to tyle  - życzę wam udanego nadchodzącego tygodnia i wiele weny twórczej, której część mam nadzieję zobaczyć na Turkusowym Hamaku:)
Pozdrawiam wasza Sylwia - Luna

12 komentarzy:

  1. Piekne kolorki- z chęcią spróbuję sił w nastepnym konkursie :-) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. A bo poprzedni post był wybitnie wspaniały :) Dzięki za zaproszenie do wyzwania, postaram się znaleźć czas, bo tyle ich, a życie też wciąż nowe wyzwania - wymagania stawia :) A ten wisiorek bardzo miły dla oka, pachnie mi wanilią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny wisiorek, taki romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, cudny, WOW :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda ten wisior ;)) pozdrawiaM Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Sutasz jest pięknym a w Twoim wykonaniu jeszcze bardziej mnie fascynuje. Piękna nimfa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny wisior! Bardzo w moim guście, bo lubię takie kolory i perełki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatny! Subtelny! Piękny! Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad na moim blogu i udział w rozdawajce:)Pozdrawiam Ania S

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wam moje kochane za te wszystkie komentarze - jednocześnie przepraszam, że nie odpowiadam na każdy z nich osobno ale ostatnio czasu mi ciągle brakuje a ciut rzeczy muszę szybko stworzyć, a niestety do pracy trzeba chodzić więc i czas na twórczość jest ograniczony. Pozdrawiam was ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.