sobota, 13 października 2012

Wymiankowe pary w stylu Cath Kidston

Moja magiczna maszyna do losowania sprawiła się dziś raz dwa:) i już są wymiankowe pary:))) Zanim podam listę parę słów do mikrofonu;)
Bardzo się cieszę, że znów licznie zapisałyście się na wymiankę na moim blogu - tym razem wymianka jest międzykontynentalna:))) co jest dla mnie znakiem tego że grono osób czytających mojego bloga poszerza się :)))) Bardzo wzruszyły mnie też e-maile, które otrzymuję odnośnie organizacji przez ze mnie wymianek - piszecie, że rozumiecie potrzebę zaostrzenia regulaminu wymianek oraz że dobrze je prowadzę - dziękuję wam za te ciepłe słowa:)  Ja po prostu staram się żeby każda z was była zadowolona (choć wiadomo, że niestety wpadki się zdarzają niestety). Dlatego tak ważne jest dla mnie żebyście dobrze zapoznawały się z regulaminem każdej wymianki i stosowały się do niego. Wtedy wszyscy uczestnicy są zadowoleni. Dziękuję jeszcze raz za uznanie moich starań:)
Żeby nie przedłużać;) ogłaszam listę wymiankowych par!!!! Nicki dziewczyn są podlinkowane do ich blogów:)

1. Ulotne Chwile - Wiola
2.  Martita1987 - Anko
3. Izabela Jurek - GalaJ
4. Kasiekw - Jawora
5. Uhuhu - TuKara
6. LUNA - Osowiała Sowa
7. Dysiak - Skimmia
8. Katerina - Beata
9. ZUzanna - Kurolka
10. Wisia - Lusiaczka
11. Ania S - Biedronka1
12. Bożenka - Paauliska
13. Butterfly - Sylwia - Luna (skromna organizatorka wymianki)

Zasady są TU jeśli ktoś nie pamięta proszę jeszcze raz je przeczytać zwłaszcza datę, do której ma nastąpić wysyłka prezentu. Pamiętajcie, że przed wysłaniem przesyłacie do mnie na e-mail zdjęcie wykonanej pracy (jedno!!! nie mam czasu kochane na robienie kolażów, a wiecie że zawsze umieszczam podsumowanie wymianki z waszymi pięknymi pracami).
 Życzę wam wiele weny twórczej wasza Sylwia - Luna






2 komentarze:

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.