niedziela, 28 października 2012

Czary z czaroitem w roli głównej i wiosna w przededniu zimy

Jakiś czas temu spotkałam na aukcji kamień, który nie oczarował i nazwą i wyglądem - czaroit. Jak się okazało to kamień najwyższych mocy magicznych, często stosowany w praktyce astrologicznej,    pomagający odczytywać przyszłość.  Musiał on ciut odleżeć w czeluściach mego kufra, ale  w końcu ujrzał światło dzienne w postaci broszki. Do głównego kamienia, żeby moc czarów była skuteczna, dodałam ametystów. Ametyst to w sanskrycie cacunda, czyli „przynoszący szczęście”, w hebrajskim natomiast zarezerwowane jest dla niego określenie achlamach – „dający miłe sny”. Tak więc z tego połączenia powstał czarodziejski komplet, ponieważ broszka wyglądała tak samotnie, dorobiłam do niej jeszcze kolczyki:)

"Czarodziejska moc"







Ponieważ za oknem coraz bardziej robi się ponuro, a ostatnie dwa dni wręcz zamiast kolorowej jesieni mieliśmy próbkę zimy, na moim warsztacie zagościła wiosna:)











I tak na przekór coraz większej szarzyźnie dnia u mnie wciąż jest kolorowo:) czego i wam życzę - wiele ciepła, słońca i kolorowego życia:) 
Dziękuję wam za liczne komentarze, za to że jesteście ze mną tu i na Turkusowym Hamaku::) na którym zapraszam was do zapoznania się DIY gdzie nasza KKM Października pokazuje ciekawą rzecz:)
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

22 komentarze:

  1. Przepiękna kolorystyka sutaszków. Szkatułka rzeczywiście bardzo wiosenna, zatęskniłam za tą porą roku. Życzę ciepłego tygodnia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sutaszki śliczne :) . A szkatułka ... równie cudna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj! Ten ptaszek i kropeczki na pudełku wspaniale wieńczą całość

    OdpowiedzUsuń
  4. Z taką biżuterią to można czarować:) Piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sutaszowa biżuteria przepiękna, a szkatułeczka - skrzyneczka w cudnych wiosennych kolorach :)Odpowiadając na Twoje pytanie dotyczące kamei - takie foremki można kupić: www.sklepik-dla-was.home.pl
    Gdybyś jednak potrzebowała kilku, a nie chcesz kupować formy, daj znać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny komplecik, a pudełeczko wręcz urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście bardzo wiosennie, aż miło popatrzeć, gdy za oknem wciąż śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne rzeczy jak zawsze u Ciebie...a decu jestem zachwycona...ja tez chcę umieć....buuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jeśli masz czas to zapraszam kiedyś na weekendową kawkę przy decoupage:) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. No ja tez na przekór pogodzie bede tworzyc raczej w wiosenno0letnich klimatach , ten kamien naprawdę pieknnnnny , wcale sie nie dziwie , ze Cie uwiódł he he , no a skrzyneczka w modnym ostatnio temacie hi hi ciekawe do kogo poleci...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wiosennie na przekór zimie:) Sutasz cudowny jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna biżuteria, bardzo subtelne zestawienie kolorków :) Skrzyneczka - zapachniało wiosną !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle piękna biżuteria.
    Skrzyneczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka urocza ta skrzyneczka! Już tęsknię za wiosną! Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten sutaszowy komplet - zwłaszcza, że mnie od niedawna fascynuje ta technika (może dlatego, że jeszcze nie wiem jak to się robi :) ).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sylwuś-nie wiem czy kiedyś będę czynić choc ciut podobne ale wiem że nasze kolejne spotkanko będzie pt:sutasz!! i to ja będę brała lekcje.
    Buziam.Ela vel kaj07

    OdpowiedzUsuń
  16. Skrzyneczka rewelacyjna, uwielbiam takie ciepłe kolorki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna szkatułka, uwielbiam takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem co bardziej mi się podoba czy bizuteria czy szkatułka. Oba przedmociki piękne ale chyba jednak pozostane wierna Twojemu sutaszowi. To jest os co Dysiaki lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Komplet piękny, ale, kochana tą skrzyneczką to mnie normalnie rozkochałaś. Wiosna, kwiatki, ptaszki, taka delikatna, ciepła, radosna. Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.