wtorek, 16 października 2012

Jesienny karmel z odrobiną deszczu

Jakiś czas temu pisałam o prywatnej wymiance z Ulotnymi Chwilami  - od Moniki dostałam cudowności, które możecie zobaczyć TU . Monice zrobiłam takie o to małe co nie co:) główny prezent to kolczyki w żółciach i pomarańczu z barwionych muszli i dodatek do jesiennych grubych swetrów, czyli len z ametystami:)


"Jesienny karmel"





"Jesienny deszcz"



Moniko niech biżuteria sprawuje się jak najlepiej:) pozdrawiam cię serdecznie:)

Na Turkusowym Hamaku trwa głosowanie na prace dziewczyn w siłowni szkolnej zapraszam do oddawania swoich głosów:) TU
A jutro ogłaszamy nowy temat siłowni twórczej:))) myślę, że się wam spodoba i powstanie wiele przepięknych prac.

Chciałam wam również podziękować za przemiłe komentarze pod poprzednim postem:* są one niezmiernie dopingujące do dalszej twórczości:) Witam również nowe osoby na blogu i nowych obserwatorów:) Przepraszam, że dziś krótko, ale zmęczenie daje znać o sobie a i robótki wzywają do ich kończenia:)
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

14 komentarzy:

  1. Jak zwykle przepiękne sutasze. Kolczyki są cudne, Nowa właścicielka na pewno będzie zachwycona. Naszyjnik tez bardzo udany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja biżuteria jak zwykle piękna. Mam ogromny zaszczyt podziwiać cząstkę na żywo :-) Bardzo Ci dziękuję za nagrodę, jaką otrzymałam za wygraną w pierwszej Siłowni Twórczej, kolczyki i broszka bardzo mi się podobają, akurat w takim kolorze jaki lubię :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te kolczyki, jejku jakie cudowne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo!!! Jakie kolory!!! A deszcz to mistrzostwo, wspaniały!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki piekny ten jesienny deszcz :)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak piekne i moje;)
    Dziękuję Sylwia bardzo:)
    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki sutaszowe są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. W sutaszu śliczny dobór barw, ach, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. choć pomarańczowy to nie moje barwy to i tak piękności:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki super energetyczne, akurat na jesień !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.