poniedziałek, 15 października 2012

Małe coś dla kogoś ważnego...

Zrobiłam malutkie coś dla kogoś ważnego dla mnie i mojego zespołu TH  - mam nadzieję, że choć skromnie, ale się spodoba i wyrazi choć część mojej wdzięczności za zaangażowanie i wspaniałą reklamę Turkusowego Hamaka:) DZIĘKUJĘ ANIU:*  w imieniu swoim i dziewczyn z Zespołu TH.


Naszyjnik "Świątynia duszy"







Serdecznie zapraszam was na Turkusowy Hamak:) na którym wczoraj wybrałyśmy Kreatywną Kobietę Miesiąca Października:))) jeśli chcecie się dowiedzieć komu przypadł tym razem w udziale ten zaszczytny tytuł znajdziecie odpowiedź TU

Od dziś również trwa głosowanie na najpiękniejszą pracę w siłowni twórczej, której tematem była szkoła:) Zapraszam was do zapoznania się z pracami dziewczyn i oddania głosu:) Zapewniam was warto zerknąć jak dziewczyny poradziły sobie z siłownią:) TU

Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna




9 komentarzy:

  1. Bardzo piękny jest ten wisior:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny naszyjnik!!!
    i moim zdaniem wcale nie taki skromny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracy przy Turkusowym Hamaku macie co nie miara. Podziwiam Was za zacięcie i chęci. Wisior jest przepiękny! Pozdrawiam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    Przepiękny wisior, naprawdę:)
    Twoja paczuszka dotarła do mnie, jestem bardzo zadowolona,co ja piszę...bardziej niż bardzo:)
    Dziękuję Ci bardzo:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze podobało mi się połączenie turkusu z brązem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. molto bella questa collana in soutaches , brava se ti va passa da me www.metalfimo2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.