sobota, 6 października 2012

Jesienne trele

Ptaki jesienią zaczynają opuszczać nasz kraj, dlatego też w natchnieniu i z chęci ich zatrzymania powstała ptasia konewka:) jest to część prezentu, który wysłałam w wymiance na Wizażu:) ponieważ paczuszka już doszła mogę przedstawić wam moją wersję ozdabiania koneweczki:) Konewka jest z Ikei a serwetka na niej pochodzi z super sklepu Decoupage Garden polecam wam odwiedziny w nim cuda tam znajdziecie:)










Dzięki takiej koneweczce podlewanie kwiatów jest niesamowitą przyjemnością:)

Chciałam też przypomnieć, że do 14 października czekamy na wasze prace w siłowni twórczej:) więcej szczegółów TU warto wziąć udział w zabawie  - na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody ufundowane przez panią Anię ze sklepu Decoupage Garden:)
Przypominam, że nastąpiły zmiany w regulaminie uczestnictwa w siłowni - regulamin znajduje się TU  głównie chodzi o to, że uczestniczyć mogą również w zabawie osoby, które nie prowadzą blogów:))



Ruszyła też październikowa edycja konkursu na Kreatywną Kobietę Miesiąca!!!
Zachęcamy do udziału w KKM:)) jesteście niesamowite, robicie ciekawe i piękne rzeczy - wykreujcie się dzięki nam dla szerszego grona odbiorców:)) więcej informacji znajdziecie TU

Dziękuję wszystkim za odwiedziny na moim blogu oraz komentarze:) witam też nowych obserwatorów:) Miłej niedzieli wam życzę wasza Sylwia - Luna.

27 komentarzy:

  1. Urocza koneweczka! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) a do ciebie zaglądam z przyjemnością :)

      Usuń
  2. Piękna koneweczka!!!
    pozdrawiam i życzę miłej niedzielki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci ślicznie:) i wzajemnie miłej niedzieli

      Usuń
  3. Sylwio!!!!!! zakochałam sie w tej konewce:))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Konewka jest taka, że z chęcią podlałoby się cały ogródek:) A ta serwetka jest cudna! Gdzie ją kupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu przede wszystkim bardzo się cieszę, że ci się podoba koneweczka:) a serwetkę kupiłam u Ani w http://decoupage-garden.com/ ma super serwetki i nie tylko :)

      Usuń
  5. Piękna konewka ! Motyw z ptaszkami bardzo mi pasuje do konewek i wiaderek, nie wiem dlaczego. Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka konewka! Świetne połączenie z tymi kropeczkami :) A serwetka jest urocza, sama zastanawiam się gdzie by ją wykorzystać...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. urokliwa :) pozdrawiam i zapraszam joycraft-lusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna konewka, ja też lubię ptaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. przesliczna koneweczka pozdrawima ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza ta konewka, kropeczki to świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  11. Konewka fantastyczna :) Pięknie razem wyglądaja te ptaszki i kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylwia przecież konewka jest śliczna więc jak mogła się nie spodobać?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała!Tak ciepło pastelowa,że zapachniało wiosną.Masz talent do tworzenia takich cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny wzór. Lubię ptaszki wszelkiej maści:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja! Moja! Moja! :)
    Razem z pięknym kompletem sutaszowym :) Dziękuję Ci jeszcze raz, Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tylko twoja :))) buziaki

      Dziękuję wam dziewczyny za tak ciepłe przyjęcie mojej koneweczki:) bardzo się cieszę że moja wizja wam się podoba:) pozdrawiam ciepło wasza Sylwia - Luna

      Usuń
  16. Konewka jest tak cudna... brak mi słów po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do siebie na candy.Dziękuję za polecenie cudnego hamaka.Przysiadłam sobie z przyjemnoscią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę:) i zapraszamy do pobujania się z nami:)

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.