czwartek, 3 stycznia 2013

Podsumowanie 2012 roku biżuteria

Witajcie dziś nie będzie nowości ale podsumowanie tego co zrobiłam przez 2012 rok. Bardzo mi się spodobało takie podsumowanie u mojej przyjaciółki Emilii:) i w sumie to byłam nawet ciekawa ile rzeczy w jakiej dziedzinie zrobiłam w ubiegłym roku. Powiem, że ciut tego jest i żeby was nie zanudzić to dziś wstawiam to co wyszło spod moich rąk jeśli chodzi o biżuterię:) A w następnym poście podsumowanie decoupage:)

SUTASZ

BRANSOLETKI

BROSZKI


KOLCZYKI


KOMPLETY
WISIORY I NASZYJNIKI
LEN

 GRONKA

BIŻUTERIA SZYDEŁKOWA

22 komentarze:

  1. Piękna kolekcja! :) Pracuś z Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cuda, cuda i jeszcze raz cuda 2012 roku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo Ci tego wyszło. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości!!!!!! Jest kilka "perełek", które szczególnie wpadły w me oko.
    Na 2013 równie dużej weny twórczej oraz sił i czasu do realizacji nowych pomysłów.
    Pozdrawiam. Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko:) właśnie zabieram się za tworzenie czegoś dla ciebie w podaj dalej:)

      Usuń
  5. Sylwuś piękna biżuteria ale to wiesz :) a ja poproszę oby w 2013 roku było więcej biżuterii z lenu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci Ula:) z lnu też będzie bo bardzo lubię z nim pracować:)

      Usuń
  6. Patrząc na twoje prace - to był bardzo dobry rok :)
    I zyczę, aby 2013 - był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci ślicznie i oby tak właśnie było:)

      Usuń
  7. Miałaś pracowity rok i urodzajny :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. No trochę tego było i wszystko piękne :) Kolejnych cudeniek w nowym roku !

    OdpowiedzUsuń
  9. wow sporo tego narobiłaś pracusiu :) gratuluję, wszystkie prace są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niczym w sklepie u jubilera!
    i znalazłam cudności, które u mnie wylądowały :)
    Dziękuję Sylwio za nie!
    pozdrawiam i dalszej weny w NOWYM ROKU życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuję ci ślicznie:) i niech się dobrze noszą:)

      Usuń
  11. to był bardzo pracowity rok.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bardzo pracowity ale i pełen przyjemności:)

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.