czwartek, 15 sierpnia 2013

Uroczysko Luny i przenosiny na poddasze:)

Witajcie słonecznie, od paru dni już urzęduje w moim małym królestwie:) czyli mojej pracowni na poddaszu. Początkowo miał to być pokój dla synka, ale postanowiliśmy zrobić mu pokój na parterze naszego domu. Pokój na poddaszu nie jest duży i ma tylko okno dachowe przez to postawiłam na kolor ścian jasny - wybrałam kolor "Antyczny marmur" z Duluxa. Mój kochany mąż zrobił dla mnie drewnianą zabudowę na jednej ze ścian. Początkowo miałam ją potraktować jak przystało na dekupażystkę "Pastelową orchideą" i uskutecznić jakieś elementy decoupage. Ale nie mogłam się zdecydować na motywy - podobało mi się kilka - i w końcu szafa zyskała kolor satynowy średni dąb. Był to dobry wybór. Kolor drewna zawsze dodaje przestrzeni ciepła i zmiękcza surowość pomieszczenia. Jest uniwersalny i ponadczasowy. Oczywiście podobają mi się pracownie w bieli, czy w kolorach pastelowych jakie obecnie są modne w świecie wystroju wnętrz. Ale to jest moda, a wiadomo, że jest to bardzo zmienny obszar. Przez to postawiłam na klasykę. Pracowni brak jeszcze paru rzeczy - zwłaszcza pudełek, skrzyneczek na przydasie, ale z czasem i one powstaną:) Dla rodziny jest najważniejsze, że odzyskali stół w kuchni;) a dla mnie to, że w spokoju mojego poddasza mogę tworzyć:)

Zapraszam was na krótką wędrówkę po moim Uroczysku Luny:)





Moje okno na świat - patrząc w bezkresne niebo marzę, wymyślam projekty i tworzę

I mam też do Was pytanie związane właśnie z tym oknem dachowym. Czy macie jakieś sprawdzone pomysły na pozbycie się nieproszonych gości (czytaj komarów, much), które wlatują nim? Niestety nie wiem jak zamontować do niego moskitierę:( ponieważ jak widzicie otwiera się dwustronnie.

A już dziś zapraszam Was na Turkusowy Hamak na głosowanie w Siłowni Twórczej na piękne prace jakie wykonały dziewczyny (post ukarze się najprawdopodobniej późno wieczorem), a jutro rozstrzygnięcie naszego rocznicowego Candy:) i pojutrze ogłoszenie nowego tematu Siłowni Twórczej - jak widzicie nasz Zespół mimo długiego weekendu, który zaczął się dziś intensywnie pracuje:) a obrady nad wyborem zwycięzcy Candy są bardzo emocjonujące.

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia-Luna

19 komentarzy:

  1. Że tak napiszę: NARESZCIE!!!!
    Nareszcie masz swój kącik do tworzenia :)))

    A co do "gości" dostających się do pokoiku przez okno, to się nie wypowiem. Sama mieszkam w blokowisku, a i okna dachowego nie posiadam, więc obcy mi są tacy goście :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś tak nareszcie:) i jestem bardzo z tego powodu szczęśliwa:)

      Usuń
  2. Ja też na poddaszu tworzę ;-) I też tylko okno dachowe posiadam. I bardzo nie lubie tego okna, chociaż na etapie budowy domu byłam zachwycona.
    Niestety nie mam patentu na wpadające owady. Wkładam ustrojstwo do kontaktu, i się trują (ja przy okazji też ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj już mam patent :) właśnie przyjaciółka mi podrzuciła stronkę z moskitierami http://www.velux.pl/klienci/produkty/rolety_do_okien_dachowych/rolety/moskitiery
      cena tylko ciut odstrasza ale myślę, że domowym sposobem mozna coś z tym zrobić - muszę mężowi pokazać może coś wymyśli:) pozdrawiam cie serdecznie

      Usuń
  3. Piękna pracownia...... pełna ciepła i spokoju którego przecież tak potrzeba do tworzenia tak pięknych i przewspaniałych rzeczy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) takie było założenie tej pracowni żeby czas spędzony w niej podczas tworzenia upłyną w cieple i spokoju i żeby sprzyjał wenie tworzenia:) pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  4. Drewniana zabudowa rewelacyjna! Taki kolor pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci ślicznie:) zapraszam kiedyś na kawę i wspólne tworzenie:)

      Usuń
    2. W sumie mam nawet niedaleko, a w takim wnętrzu na pewno świetnie się tworzy :) Tylko póki co czasu brak, ale pomyślimy :)

      Usuń
    3. Wiem jak z czasem jest;) ale spokojnie na pewno kiedyś się zgramy:)

      Usuń
  5. Śliczna pracownia sama o takiej marze, ale jest to marzenie nie do spełnienia. Samych udanych projektów życzę w nowej pracowni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci Magda:) a co do marzeń - wiesz czasem jednak się spełniają czego ci życzę z całego serca:)

      Usuń
  6. wspaniała pracownia a co do komarów to przy dwustronnym otwieraniu nie mam pojęcia jak sobie z tym poradzić

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się urządziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały twórczy kącik urządziłaś ....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz królestwo !, zazdroszczę a idok noca z Twojego okna musi byc niesamowity.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.