środa, 28 sierpnia 2013

Metamorfozy - lampka nocna

Witajcie dziś bardzo szybki post. Pisałam już Wam, że na Turkusowym Hamaku ruszy nowy cykl. Zapraszam Was do zapoznania się z "Metamorfozami - czyli nowym życiem przedmiotów".
W ramach cyklu przerobiłam moją lampkę nocną. Jeśli chcecie poznać kolejne etapy przekształcania tej lampki zapraszam TU gdzie krok po kroku pokazuję jak to zrobić.


 Mam nadzieję, że na łamach TH pokarzecie jakie Wy robicie w tym zakresie cuda. Jak dajecie nowe życie starym przedmiotom:) Zapraszamy Was serdecznie do dzielenia się swoimi pomysłami i wykonaniem na Turkusowym Hamaku.

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna

17 komentarzy:

  1. Pięknie ja przerobiłas. Byłam, widziałam etapy i jestem pod wrazeniem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O warto zajrzeć, bo zapowiada się bardzo ciekawy cykl :)
    Lampka teraz robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja! wyglada ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam metamorfoza i od razu jestem kupiona! :) Uwielbiam takie przeróbki i dawanie drugiego życia przedmiotom wydawać by się mogło skazanym już tylko na śmietnik ;) Rewelacyjna metamorfoza i świetny pomysł na cykl w TH :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Metamorfoza jest zaskakująca. Piękna lampa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna metamorfoza lampki!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jak ja takie lubię:))))
    Ślicznie wykonałaś lampkę- gratuluję:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna :) Jak już pisałam w TH - naprawdę fajny pomysł na ten cykl "przeróbek" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na mój gust, metamofroza jest bardzo, bardzo udana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna Ci lampka wyszła aż zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.